Mulla on simppelimmän näköinen tuuletussysteemi, mutta en sitä käytä. Johtuu siitä, että pakastelokeron luukku jää kuitenkin kiinni eikä siellä sitten ilma liiku ollenkaan.
Jääkaapin alaosassa on iso muovinen, ulosvedettävä lokero tai laatikko esim. vihanneksia varten. Siinä on siirrettävä tilanjakaja, sellainen muovilevy, joka pudotetaan laatikon reunassa oleviin uriin. Kun auto ei ole käytössä, otan sen tilanjakaja-levyn, raotan pakastelokeron luukkua ja sujautan sen muovilevyn sinne väliin. Pakastelokeron luukku jää raolleen. Ja kun pakastelokeron luukku jää pakotettuna raolleen ei myöskään ovi mene enää kiinni. Mun kaapissa on siis yksi ovi, ja pakastelokero siellä sisällä.
Haittapuoli tuossa on se, että ovi jää sen verran paljon auki, minä en enää mahdu kulkemaan siitä ohi makkariin. Systeemi pitää purkaa, jos on tarve mennä siitä ohi. Vaimo kyllä pääsee, mutta jonkin merkillisen syyn takia minä en

Toinen haittapuoli on se, että jos siirrän autoa, se ovi pitää muistaa laittaa ensin kiinni, koska tuollaisena se pääsee heilumaan holtittomasti.