rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Liittymätarjoukset black weeks 2024  (Luettu 3961 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:54
Liittymätarjoukset black weeks 2024
« : 20.11.2024 kello on 16:49 »
Olis näköjään ajankohtaista päivittää läheisille pari kännyliittymää. Elisa ilmoitti uudet "etuhinnat" 27.99/kk. (Rajaton 300M)

Pistäkääpä tänne näytille vastaantulevat hyvät (paremmat) tarjoukset, joihin tarttua.

Data sais huilata 150-300M nopeudella ja hinnat alkaen liittymät ei oikeen kannata, kun kuukauden datasiirto näyttää olevan normisti 40-50GB ja paras kulutus viime kesältä reilu 61GB/kk ;D

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:29
  • Eläkeläinen
Vs: Liittymätarjoukset black weeks 2024
« Vastaus #1 : 26.11.2024 kello on 14:18 »
Meillä vaimon kanssa ollu DNA liittymät joissa joulukuun lopussa loppuu tarjoushinta. Otimme uudet liittymät Telialle ja ne tulevat voimaan kun vanha sopimus umpeutuu.
Telian hinta on 4G Rajaton 200M 19,95€/kk.
Lisäksi tulee myös 50€ ostokortit Lidliin.
Ja mobiilivarmennehan on Telialla ilmainen.
Muut operaattorit veloittaa siitä noin 2 €/kk.
Äsken soitteli DNA ja teki tarjouksen joka ei pärjännyt Telialle. Saa nähdä vieläkö soittavat uudestaan ennenkuin sopimusaika menee umpeen.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:23.12.2024 kello on 15:16
« Vastaus #2 : 26.11.2024 kello on 14:51 »
19,95 on nyt käypä hinta, enempää ei kannata maksaa.
Sen saa viimeistään kun irtisanoo vanhan liittymän ja ottaa uuden niin kohta vanha firma soittaa ja tarjoaa sitä....
emännälle ainakin kävi noin 3 liittymälle...

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:22.12.2024 kello on 13:07
« Vastaus #3 : 26.11.2024 kello on 15:03 »
Elisa ilmoitti uudet "etuhinnat" 27.99/kk. (Rajaton 300M)

Olen pitkäaikainen Elisan asiakas ja Elisa on hinannut hintaa toistuvasti ylöspäin, ilmoittamalla uudet "etuhinnat".
Perheessä on useampia 4G 200M rajaton -liittymiä ja Elisan viimeisin "etuhinta" tänä kesänä taisi olla 25€/kk paikkeilla.

Tein silloin siirron Telialle, niin Elisa alkoi pommittamaan päivä päivältä edullisempia tarjouksia, mikäli siirto perutaan.
Pari tuntia ennen siirron h-hetkeä soitin Elisan aspaan ja hyväksyin viimeisen tarjouksen 18,99€/kk kaikkiin perheen liittymiin kahdeksi vuodeksi.
Kaksi vuotta ei ole sitova asiakkaalle, ainoastaan Elisalle hinnan puolesta. Alv-muutos nosti hintaa 23snt. Lisäksi tuli 70€ K-lahjakortti.

Ei Black week tarjous, mutta vaihtaminen joskus kannattaa, vaikka sitten peruisikin sen.   :D

• Karavaanari
« Vastaus #4 : 26.11.2024 kello on 15:07 »
Sen saa viimeistään kun irtisanoo vanhan liittymän ja ottaa uuden niin kohta vanha firma soittaa ja tarjoaa sitä....

Jos haluaa saman numeron säilyttää, niin ei kannata irtisanoa, vaan liittymän siirto toiselle operaattorille. Irtisanomalla ei voi säilyttää numeroaan.

• Kaikkien Kaveri
  • Eläkeläinen
« Vastaus #5 : 26.11.2024 kello on 15:22 »
Aina ne on hilaamassa hintoja ylös mutta kun tekee siirron toiselle operaattorille niin tulee vanhalta winback tarjous jolla yrittävät pitää asiakkaan. Joskus jopa viimeisenä päivänä ennen siirtoa uudelle.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:20
« Vastaus #6 : 26.11.2024 kello on 15:46 »
Aina ne on hilaamassa hintoja ylös mutta kun tekee siirron toiselle operaattorille niin tulee vanhalta winback tarjous jolla yrittävät pitää asiakkaan. Joskus jopa viimeisenä päivänä ennen siirtoa uudelle.
Mulle liittymäkauppias neuvoi...

Sanoi, että hyvä tarjous on lupa antaa vasta siirtoprosessin alkaessa.Se on jonkinlainen sisäinen määräys ylemmältä tasolta.

• Karavaanari
« Vastaus #7 : 26.11.2024 kello on 16:07 »
Sanoi, että hyvä tarjous on lupa antaa vasta siirtoprosessin alkaessa.Se on jonkinlainen sisäinen määräys ylemmältä tasolta.

Mulle sanoi kauppias kivijalkakaupassa, että heillä ei näy parhaat/viimeiset hinnat. Kannattaa soittaa suoraan aspaan.
Vaan eipä aspakaan parhaita hintoja anna jos vaan lämpimiksen kyselee. Tarvii olla jo lähtökuopissa, ennen kuin löytyy parempaa hintaa.

• Kaikkien Kaveri
  • Eläkeläinen
« Vastaus #8 : 26.11.2024 kello on 16:46 »
Meilläkin on jo pidempään ollut tarkoitus hommata tuo mobiilivarmenne niin ei tarvi pankkitunnuksia aina käyttää kirjautumiseen.
Sanovat että se mobiilivarmenne on paljon turvallisempi käyttää.
Jos ei DNA tarjoa alle Telian niin sitten mennään Telialla jatkossa.
Ja toinen etu Telialla on tuo puhelujen hinta Baltiassa ja Pohjoismaissa.
Minullakin vanhoja työkavereita Virossa ja Ruotsissa joille voin Telian liittymällä soittaa sikäläiseen numeroon  ilman ylimääräisiä maksuja.

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:59
  • Epsoo
« Vastaus #9 : 27.11.2024 kello on 09:28 »

Itse kun olen päättänyt operaattorin vaihdosta, niin en ole perunut päätöstä tarjousten perusteella. Koska päätös on tehty ja juna meni jo.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:20
« Vastaus #10 : 27.11.2024 kello on 09:39 »
Itse kun olen päättänyt operaattorin vaihdosta, niin en ole perunut päätöstä tarjousten perusteella. Koska päätös on tehty ja juna meni jo.
Sama juttu...

Päätetty, mikä päätetty. Turha perästä ruikuttaa.
Aikoinaan Elisa pommitti lähes ilmaisilla liittymillä, mutta tarjous koski vain MOI liittymän käyttäjiä. Myöhemmin hintahäirikkönä tunnettu MOI siirtyi DNA:n omistukseen ja pommitus laantui. Periaatteesta en vaihtanut Elisaan, koska mielestäni pienempiä ei saa kiusata. Nykyään on käytössäni MOI:n lisäksi jo Elisankin halpisliittymiä.
Elisan liittymässä mulla on Mobiilivarmenne. Sitä ei ole saanut MOI liittymiin.

• Karavaanari
« Vastaus #11 : 27.11.2024 kello on 12:50 »

Eihän siinä tarvitse herneitä nenään vetäistä, etten *usekaan enää teille päin.  :)
Kyse on oikeastaan hintaneuvottelusta tai huutokaupasta. Kuka antaa parhaan hinnan, saa asiakkaan.
Perumisestakaan ei ole vaivaa - kunhan sanoo vain "joo" nykyiselle, niin se hoitaa kaiken muun.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:51
« Vastaus #12 : 27.11.2024 kello on 21:50 »
Erikoiseksi on liittymä kauppa mennyt. Menin ostamaan uutta mikrouunia gigantista ja samalla myyjä tyrkytti halvempaa dna liittymää. Vaihdoin siihen ja kk hinta putosi kympillä ja sain 30 lahjakortilla mikron halvemmalla.

Parin päivän päästä tuli Elisalta viestiä vielä euron halvemmasta 2v sopparista. Soitin sinne ja hinta putosi tinkaamalla vielä 19,90 euroon ja lupasivat sieltäkin 30 euron lahjakortin k-ryhmään. Otin sitten tuon, ei tarvitse vaihtaa dnalle. Jäin mikron vaihdossa voiton puolelle...

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:59
  • Epsoo
« Vastaus #13 : 28.11.2024 kello on 08:06 »
Kyse on oikeastaan hintaneuvottelusta tai huutokaupasta. Kuka antaa parhaan hinnan, saa asiakkaan.

Juurikin näin. Kun tehty päätös on siirtyä halvempaan/parempaan, pysytään päätöksessä eikä vilkuilla taaksepäin.

• Kaikkien Kaveri
  • Eläkeläinen
« Vastaus #14 : 28.11.2024 kello on 08:28 »
Erikoiseksi on liittymä kauppa mennyt. Menin ostamaan uutta mikrouunia gigantista ja samalla myyjä tyrkytti halvempaa dna liittymää. Vaihdoin siihen ja kk hinta putosi kympillä ja sain 30 lahjakortilla mikron halvemmalla.

Parin päivän päästä tuli Elisalta viestiä vielä euron halvemmasta 2v sopparista. Soitin sinne ja hinta putosi tinkaamalla vielä 19,90 euroon ja lupasivat sieltäkin 30 euron lahjakortin k-ryhmään. Otin sitten tuon, ei tarvitse vaihtaa dnalle. Jäin mikron vaihdossa voiton puolelle...
Saitko heti lahjakortin? Erikoista.
Yleensä tulee lahjakortti vasta ensimmäisen laskun jälkeen.
Ehkä voit odottaa että perivät lahjakortin hinnan takaisin.