Teini matkustamossa m-autossa kattelee kuplaa ja huikkaa hep kun kohdillaan, tuo on se hienosäätö jos tarvitaan yleensäkään.
Teini matkustamossa m-autossa kattelee kuplaa ja huikkaa hep kun kohdillaan, tuo on se hienosäätö jos tarvitaan yleensäkään.
Kai nyt autosta joku tasainen kohta löytyy, vaikka lattialta. Kännykkä lattialle ja kattoo kuplat kohilleen vekslatessa... 😉Tuollaista olen kokeillut... Toimii lattiamaton päällä, mutta ei ole mielestäni riittävän tarkka. Pitäisi olla kovalla pinnalla, mutta suunnitellaan. Olen 25 sentin pituisella passilla katsonut, ettei tyynypuoli ole alempana kantapäitä ja ettei oikein ole nokillaan tai takapuolellaan, niin paistinpannun rasvat ovat melkein oikeassa kohdassa. Yhdellä katsomisella ja kiilojen laitolla saa riittävän tuloksen, kun ei ihan täydellistä hae.
Hellasärö on kieltänyt innovatiivisen tarkan menetelmän. Perinteinen luotilanka etuistuimien välissä katosta roikkumaan ja lattiaan merkki, jossa haluttu tulos on luettavissa absoluuttisesti. Rakennusjutuissa olen käyttänyt vatupassiappia, mutta käyttöä hankaloittaa, kun puhelimen selkä on patilla kameroiden kohdalla. Tuo LevelMyVan onkin kiinnostava. Tuo luotilanka on varmatoiminen eikä tarvi tasaista pintaa.
Ite kyllä katson tuosta pyöreästä vatupassista että sängyn pääpuoli on hieman ylämäkeen, sit on hyvä. Niin on parempi nukkua ja pysyy keittiön kaapit kiinni vaikka ei laita painonapilla kiinni. Tuo LevelMyVan on varmasti matkailuautoille hyvä sovellus.
Vaunu käytössä sillä ei tee mitään. |