Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Liittymätarjoukset black weeks 2024
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 27.11.2024 kello on 09:28 ---Itse kun olen päättänyt operaattorin vaihdosta, niin en ole perunut päätöstä tarjousten perusteella. Koska päätös on tehty ja juna meni jo.
--- Lainaus päättyy ---
Sama juttu...
Päätetty, mikä päätetty. Turha perästä ruikuttaa.
Aikoinaan Elisa pommitti lähes ilmaisilla liittymillä, mutta tarjous koski vain MOI liittymän käyttäjiä. Myöhemmin hintahäirikkönä tunnettu MOI siirtyi DNA:n omistukseen ja pommitus laantui. Periaatteesta en vaihtanut Elisaan, koska mielestäni pienempiä ei saa kiusata. Nykyään on käytössäni MOI:n lisäksi jo Elisankin halpisliittymiä.
Elisan liittymässä mulla on Mobiilivarmenne. Sitä ei ole saanut MOI liittymiin.
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 27.11.2024 kello on 09:28 ---Itse kun olen päättänyt operaattorin vaihdosta, niin en ole perunut päätöstä tarjousten perusteella. Koska päätös on tehty ja juna meni jo.
--- Lainaus päättyy ---
Eihän siinä tarvitse herneitä nenään vetäistä, etten *usekaan enää teille päin. :)
Kyse on oikeastaan hintaneuvottelusta tai huutokaupasta. Kuka antaa parhaan hinnan, saa asiakkaan.
Perumisestakaan ei ole vaivaa - kunhan sanoo vain "joo" nykyiselle, niin se hoitaa kaiken muun.
jamseil:
Erikoiseksi on liittymä kauppa mennyt. Menin ostamaan uutta mikrouunia gigantista ja samalla myyjä tyrkytti halvempaa dna liittymää. Vaihdoin siihen ja kk hinta putosi kympillä ja sain 30 lahjakortilla mikron halvemmalla.
Parin päivän päästä tuli Elisalta viestiä vielä euron halvemmasta 2v sopparista. Soitin sinne ja hinta putosi tinkaamalla vielä 19,90 euroon ja lupasivat sieltäkin 30 euron lahjakortin k-ryhmään. Otin sitten tuon, ei tarvitse vaihtaa dnalle. Jäin mikron vaihdossa voiton puolelle...
99:
--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 27.11.2024 kello on 12:50 ---Kyse on oikeastaan hintaneuvottelusta tai huutokaupasta. Kuka antaa parhaan hinnan, saa asiakkaan.
--- Lainaus päättyy ---
Juurikin näin. Kun tehty päätös on siirtyä halvempaan/parempaan, pysytään päätöksessä eikä vilkuilla taaksepäin.
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: jamseil - 27.11.2024 kello on 21:50 ---Erikoiseksi on liittymä kauppa mennyt. Menin ostamaan uutta mikrouunia gigantista ja samalla myyjä tyrkytti halvempaa dna liittymää. Vaihdoin siihen ja kk hinta putosi kympillä ja sain 30 lahjakortilla mikron halvemmalla.
Parin päivän päästä tuli Elisalta viestiä vielä euron halvemmasta 2v sopparista. Soitin sinne ja hinta putosi tinkaamalla vielä 19,90 euroon ja lupasivat sieltäkin 30 euron lahjakortin k-ryhmään. Otin sitten tuon, ei tarvitse vaihtaa dnalle. Jäin mikron vaihdossa voiton puolelle...
--- Lainaus päättyy ---
Saitko heti lahjakortin? Erikoista.
Yleensä tulee lahjakortti vasta ensimmäisen laskun jälkeen.
Ehkä voit odottaa että perivät lahjakortin hinnan takaisin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta