Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka

Liittymätarjoukset black weeks 2024

<< < (4/6) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 28.11.2024     kello on 08:28 ---Saitko heti lahjakortin? Erikoista.
Yleensä tulee lahjakortti vasta ensimmäisen laskun jälkeen.
Ehkä voit odottaa että perivät lahjakortin hinnan takaisin.

--- Lainaus päättyy ---
Kaupoista ja keikkamyyjiltä lahjakortti oon saanut mukaan heti, mutta Telian ja Elisan asiakaspalvelu lähettää ne vasta 2kuukauden kuluttua. Näin mulle kävi juuri kun pidinkin liittymäni Telialla ja poika piti Elisalla kun nuo liittymät kilpailutettiin vaihtamatta kuitenkaan operaattoria.

Pate:
Voisi luulla että perivät takaisin jos peruu liittymän.

reissu:

--- Lainaus käyttäjältä: mattikoo - 26.11.2024     kello on 16:07 ---Mulle sanoi kauppias kivijalkakaupassa, että heillä ei näy parhaat/viimeiset hinnat. Kannattaa soittaa suoraan aspaan.
Vaan eipä aspakaan parhaita hintoja anna jos vaan lämpimiksen kyselee. Tarvii olla jo lähtökuopissa, ennen kuin löytyy parempaa hintaa.

--- Lainaus päättyy ---

Ja tuossakin pitää saada oikeanlainen oletettu sinne aspan päähän. Toisilla aspoilla on itsellään jo sen verran nappeja kauluksessa, että tekevät heti sopparin ja toiset käyvät ensin kysymässä.

megaman:
Kannattaa kivijalassa kurkkia sinne tiskin alle, piilotettuja tarjouksia...  :o :laugh:

https://yle.fi/a/74-20096286

jamseil:

--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 28.11.2024     kello on 08:28 ---Saitko heti lahjakortin? Erikoista.
Yleensä tulee lahjakortti vasta ensimmäisen laskun jälkeen.
Ehkä voit odottaa että perivät lahjakortin hinnan takaisin.

--- Lainaus päättyy ---

DNAn "lahjakortti" vähennettiin suoraan ostoksen hinnasta Gigantin tiskillä. Elisan aspan mukaan DNA ei tule mikroa hakemaan.

Elisan k-ryhmän lahjakortti toimitetaan myöhemmin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View