Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Liittymätarjoukset black weeks 2024
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 26.11.2024 kello on 14:18 ---Meillä vaimon kanssa ollu DNA liittymät joissa joulukuun lopussa loppuu tarjoushinta. Otimme uudet liittymät Telialle ja ne tulevat voimaan kun vanha sopimus umpeutuu.
Telian hinta on 4G Rajaton 200M 19,95€/kk.
Lisäksi tulee myös 50€ ostokortit Lidliin.
Ja mobiilivarmennehan on Telialla ilmainen.
Muut operaattorit veloittaa siitä noin 2 €/kk.
Äsken soitteli DNA ja teki tarjouksen joka ei pärjännyt Telialle. Saa nähdä vieläkö soittavat uudestaan ennenkuin sopimusaika menee umpeen.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt ollaan jäämässä DNA:lle näillä näkymin.
15,99 €/kk olisi nyt 200mb Rajaton ja ilmainen mobiilivarmenne puoleksi vuodeksi.
Elisa aikoi vielä soittaa alkuviikosta.
Aakku:
Mites tuo mobiilivarmenteen siirto...?
Mulla on nyt Elisan mobiilivarmenne. Jos vaihdan vaikka DNA:lle, niin mitä toimenpiteitä varmenteen siirto toiselle operaattorille edellyttää?
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 7.12.2024 kello on 19:29 ---Mites tuo mobiilivarmenteen siirto...?
Mulla on nyt Elisan mobiilivarmenne. Jos vaihdan vaikka DNA:lle, niin mitä toimenpiteitä varmenteen siirto toiselle operaattorille edellyttää?
--- Lainaus päättyy ---
Varmaankin pitää uudella operaattorilla aktivoida erikseen. Juuri aktivoin vaimolle DNA:n mobiilivarmenteen. 6kk/0€ sen jälkeen 2,01€/kk. Itsellä jo monta vuotta työnantajan piikkiin ollut.
seppoko:
Pannaanpa asia tännekin, kun en huomannut tätä otsikkoa. Vai tulikohan myöhemmin?
--- Lainaus ---Ostin bf-tarjouksena Telialta liittymän 4G rajaton hintaan 19,99 + 50€ lahjakortti. Mikähän on DNA:n vastaisku? Enpä usko, että pystyy vastaamaan kun olen harkinnut mobiilivarmennetta. Telialla se ei maksa lisää.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt kai DNA:lla on vielä viikko aikaa iskeä takaisin? Vai onko sillä helmikuuhun aikaa, kun nykyinen sopimus loppuu silloin. Minun peruutusoikeus (14 pv) kai loppuu ensi viikolla.
Pate:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 7.12.2024 kello on 18:50 ---Nyt ollaan jäämässä DNA:lle näillä näkymin.
15,99 €/kk olisi nyt 200mb Rajaton ja ilmainen mobiilivarmenne puoleksi vuodeksi.
Elisa aikoi vielä soittaa alkuviikosta.
--- Lainaus päättyy ---
Ei pystynyt Elisa tuohon DNA:n tarjoukseen vastaamaan joten DNA on taas vuoden liittymänä. Otin jo mobiilivarmenteenki n käyttöön.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta