Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Liittymätarjoukset black weeks 2024
Pate:
Aina ne on hilaamassa hintoja ylös mutta kun tekee siirron toiselle operaattorille niin tulee vanhalta winback tarjous jolla yrittävät pitää asiakkaan. Joskus jopa viimeisenä päivänä ennen siirtoa uudelle.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Pate - 26.11.2024 kello on 15:22 ---Aina ne on hilaamassa hintoja ylös mutta kun tekee siirron toiselle operaattorille niin tulee vanhalta winback tarjous jolla yrittävät pitää asiakkaan. Joskus jopa viimeisenä päivänä ennen siirtoa uudelle.
--- Lainaus päättyy ---
Mulle liittymäkauppias neuvoi...
Sanoi, että hyvä tarjous on lupa antaa vasta siirtoprosessin alkaessa.Se on jonkinlainen sisäinen määräys ylemmältä tasolta.
mattikoo:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.11.2024 kello on 15:46 ---Mulle liittymäkauppias neuvoi...
Sanoi, että hyvä tarjous on lupa antaa vasta siirtoprosessin alkaessa.Se on jonkinlainen sisäinen määräys ylemmältä tasolta.
--- Lainaus päättyy ---
Mulle sanoi kauppias kivijalkakaupassa, että heillä ei näy parhaat/viimeiset hinnat. Kannattaa soittaa suoraan aspaan.
Vaan eipä aspakaan parhaita hintoja anna jos vaan lämpimiksen kyselee. Tarvii olla jo lähtökuopissa, ennen kuin löytyy parempaa hintaa.
Pate:
Meilläkin on jo pidempään ollut tarkoitus hommata tuo mobiilivarmenne niin ei tarvi pankkitunnuksia aina käyttää kirjautumiseen.
Sanovat että se mobiilivarmenne on paljon turvallisempi käyttää.
Jos ei DNA tarjoa alle Telian niin sitten mennään Telialla jatkossa.
Ja toinen etu Telialla on tuo puhelujen hinta Baltiassa ja Pohjoismaissa.
Minullakin vanhoja työkavereita Virossa ja Ruotsissa joille voin Telian liittymällä soittaa sikäläiseen numeroon ilman ylimääräisiä maksuja.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 26.11.2024 kello on 15:46 ---Mulle liittymäkauppias neuvoi...
--- Lainaus päättyy ---
Itse kun olen päättänyt operaattorin vaihdosta, niin en ole perunut päätöstä tarjousten perusteella. Koska päätös on tehty ja juna meni jo.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta