|
Sivuja: [1] Siirry alas
![]() Miten sammutus ajovaloilla tehdäänkään autossa jossa molemmat voi olla palamassa samaan aikaan ![]()
Otetaan sammutus lyhyiden johdosta. ![]() Otetaan sammutus lyhyiden johdosta. Miksi minä tunnen nyt itseni jotenkin tyhmäksi... ![]() Miksi minä tunnen nyt itseni jotenkin tyhmäksi... Onkos tämä pe-illan jäynä Tiedät kuitenki ![]() Sulkeutuvan (NO) releen maa otetaan lähivalon +johdosta - ts lähivalonhehkulanga n läpi saa maata (paitsi jos lankapalanut). Kun lähivalot kytketään tulee huomiovaloreleelle 2x plussaa, eikä rele vedä.. as you know ![]() Onkos tämä pe-illan jäynä Tuossa kytkennässä lähivalon poltin tulee kestämää mielestäni paljon kauemmin kun lanka on hieman lämmin kun lähivalot kytkeytyy päälle. Hyvä kytkentä minun mielestä. ![]()
Tuossa kytkennässä lähivalon poltin tulee kestämää mielestäni paljon kauemmin kun lanka on hieman lämmin kun lähivalot kytkeytyy päälle. Hyvä kytkentä minun mielestä.aika teoreettinen on toi lämpö sarjaan kytkennäs 60 oomii +2 omii ja virta n200 milli amppeerii... ja elkää sitt viisastelku mun päässä lasku taitoo ainu minkä tiiän on mitatto n:200 milli amppeerii tommosele releelle se voi iha hyvin olla merkistä riippuen vaik 50-300 mA.. nii toi 2oomii oli arvio 55W 14v lyhy valost Sivuja: [1] Siirry ylös
|