Esim.
-rautakauppa tai keittiöliike, ledinauha 5m + muuntaja noin 150 eur.
-osat netin syövereistä, 20-50 eur kotiin toimitettuna.
|
Esim. -rautakauppa tai keittiöliike, ledinauha 5m + muuntaja noin 150 eur. -osat netin syövereistä, 20-50 eur kotiin toimitettuna. Just äsken tilasin kasan romua dealextremestä, mutta yks virtalähde unohtui.En kyllä löytänyt missä kohtaa kivipekat ledejä kauppaa.. Mulle on tulossa mualimalta 20 kpl sellaisia sormenpätkän näköisiä ledejä, maksoi 1€/kpl , 26kpl smd-ledejä per lamppu. Katsotaan millaisen valon niillä saa. Töihin tilasin 10 kpl spotteihin tulevia 50w halogeenin tilalle. Ostin niitä erän aiemmin ja hyviä ovat. 1 kärähti (piti sirinää ja en reagoinut)Nyt ne tuli, pääsee tökkimään huomenna paikoilleen, kokeilin virtalähteellä syöttää 12v ja 13,8v , hyvin toimi molemmilla edit : typo korjattu Nyt ne tuli, pääsee tökkimään huomenna paikoilleen, kokeilin virtlähteellä syöttää 12v ja 13,8v , hyvin toimi molemmillauskallatko vihijasta mulle korvaan mistä virmasta maailmalta ledit tilasit.. ![]() uskallatko vihijasta mulle korvaan mistä virmasta maailmalta ledit tilasit..Ei tää salaisuus ole ![]() http://stores.ebay.de/crownall/_i.html?_armrs=1&_dmd=1&_from=&_ipg=30&_sasi=1&_sop=1&_trksid=p4340&_vc=1 Ebaysta ostin, maksoin Paypalilla ja pikavikkelästi kirje tuli perille ![]() Ja toimii jopa Polarin himmennin näissä. Vaihdoin 11kpl joissa entinen kulutus 110w,nyt 22w mikäli kaikki päällä samaanaikaan. Sattuiko valon värimaailma toivotuksi? |