Niin, minun mielestä tuo on tyhmyyttä. Vaimon mielestä ilkivaltaa. Itse näkisin tämän laskuttamis/laskunmaksamis ongelmana. Onneksi minulla on yritys (johon ei asuntoauto ei liity). Siivoamiset "alihankitaan" omalta yritykseltä joka laskuttaa suoraan vuokraajaa. Näin saadaan lasku perintäfirmojen kautta perintään helposti.
Irrottelin äsken putket auton alta ja siellä oli vieläkin kusta. Koko auton alapuolinen ilma haisi kuselle, niin vahva katku nousi aukiviilletystä putkesta.
Putket valokuvattiin, otettiin talteen muovipusseihin pätkinä. Jos tarvitsee joskus vielä todistella jotain.
Tämmöisen ovat allekirjoittanee, joten vastuukysymykset ovat sikäli selvät.
"2. Vuokraajan vastuu
Vuokraaja vastaa autosta ja siihen kuuluvista lisävarusteista niiden täydestä arvosta, riippumatta siitä kuka
autoa kuljettaa vuokrauksen aikana.
Vuokraaja on velvollinen korvaamaan autolle ja sen varusteille sattuneet vahingot sekä autosta kadonneet
osat ja lisävarusteet niiltä osin kuin vakuutus ei niitä korvaa. Vakuutuksen omavastuusta vastaa vuokraaja.
Vuokraaja on velvollinen maksamaan itse pysäköintivirhemaks
ut sekä kameravalvonnasta jälkikäteen
mahdollisesti tulevat sakot.
Mahdollisesti autoon tulleet vahingot ja rikkoutuneet varusteet laskutetaan jälkikäteen. Erilaisten
automaattisten tie-silta-tunneli jne kulkumaksujen laskut jotka tulevat vuokrausajalta, laskutetaan
jälkikäteen. Samoin mahdolliset nopeusvalvontakamer
oiden sakot, tai pysäköintisakot/virhemaksut
laskutetaan jälkikäteen vuokralaiselta"