Järki tietty olla pitää ettei särje paikkoja.
Pesurin teho vaimenee reilusti jo kun kohteeseen puolimetriä matkaa.
Eli ei viiden sentin päästä tiivisteisiin eikä pehmeisiin saumoihin.
|
Järki tietty olla pitää ettei särje paikkoja. Pesurin teho vaimenee reilusti jo kun kohteeseen puolimetriä matkaa. Eli ei viiden sentin päästä tiivisteisiin eikä pehmeisiin saumoihin. Tuo on toistaiseksi paras löytämäni auton pesuun. Tosin en tiedä miten se käyttäytyy vahatulla pinnalla, liuottaako se senkin. Pehmeä pitävartinen harja ja mieto autonpesuaine on ne mitä itse käytän, todella likaiseen tuo yllämainittu. Painepesurilla saatan huuhdella peltiosat, mutta lähellekään luukkuja ja ikkunoita en silllä mene Pesuri on se vesiletkun korvike. Sillä esipestään ja huuhdellaan. https://www.vaunushop.fi/perakarrytarvikkeet/eko-sol-pesuaine-5-l/p/391/ Tuota Eko-sol ainetta olen käyttänyt monta vuotta ja minulla on sitä vieläkin puoli astiaa. Olen käyttänyt säästeliäästi, kun olen luullut, ettei sitä enää saa mistään, kun tuotanto siirtyi Lahdesta Viroon. Hyvä tietää, että sitä saa vieläkin, nyt jopa kotikylältä, kun Alfa-Kem on Keravalla https://m.motonet.fi/fi/tuote/8500080/Garant-5-L-Paineruisku ![]() Mekin tuo Sprite sopivasti kasteltiin eka pesulla, kun sammalta pois pestiin. ![]() Minä olen n. 50v. käyttänyt mäntysuovan sukuista Teepoolia, se ei ainakaan vahaa poista, minä kun vahaan enintään kerran vuodessa. Tuota Eko-sol ainetta olen käyttänyt muihin likaisempiin pesuihin. Ei kai painepesurin suihkua voi koskaan suunnata iholle?Mielestäni riittävän kaukaa, aloittaa vaikka 3 metristä, meillä alle metri sopiva. Jos ei tunnu iholla, ei tunkeudu luukujen ym. liitoksista sisään? Pyöräaukosta saa kurakaaret puhtaiksi (missä niitä on) ilman tuhoja, ja lehtipuhaltimena menee pihakiveyksen puhdistuksessa. Tuollakin kuten muillakin korkeapaine pesureilla kannattaa varoa osoittamasta jääkaapin ritilöihin. Pesuainevalinnoissa kannattaa vältellä kovin emäksisiä (>11pH). Rasvat lähtee myös butyyleistä (kuivuvat), jos niitä saumoissa on. Vähempi varmaan autoissa.. Muistan tapauksen, kun kolosta takaisin palaava suihku vei näön silmästä.Tuo nyt ei ole edes teoriassa mitenkään mahdollista. Ihan kaikkia legendoja ei kannata uskoa ![]() Isännät ajelee mutapelloilla ja sitten painavat painepesurilla ravat laakereihin. Maatalouskonekorjaajat kuulema kehuvat painepesureiden antavan heille eniten työtä.saisiko tarkennuksen mihin laakereihin? jos joskus olet vaihtanut vaikka pyörän laakerin saa aika paljon purkaa tavaraa edestä pois että löytää itse laakerin. tuskin sinne painepesurilla sitä rapaa saa tungettua. |