rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Ufo antenni  (Luettu 44688 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Ufo antenni
« : 13.09.2011 kello on 14:24 »
Missä ne on keksinyt noin huonon antennin? ;) laitto pöydälle antennin,niin johan rupes näkymään tv ;D

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:31.05.2024 kello on 14:27
  • Kulkija
Vs: Ufo antenni
« Vastaus #1 : 13.09.2011 kello on 14:27 »
Olisiko nyt asennuksessa vika?

Mulla toimi erinomaisesti vaunussa, kun taas nyt autossa oleva Kathrin on pyllystä.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Ufo antenni
« Vastaus #2 : 13.09.2011 kello on 14:30 »
Rassattu jonkin verran näitä ;) vanhasssa kulkimessa toimi hienosti ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.07.2021 kello on 23:45
  • häme
Vs: Ufo antenni
« Vastaus #3 : 13.09.2011 kello on 17:47 »
Kyllähän se ufo täällä etelämmässä toimii, mutta jos pohjoiseen menee, niin jää kyllä tv-ohjelmat katsomatta.

  • Vieras
  • Vs: Ufo antenni
    « Vastaus #4 : 13.09.2011 kello on 18:34 »
    Luulisi täällä olevan myös heitäkin joille antennin ulkonäkö jotain merkitsee....mulle ainakin.  ;D

    Risuantenni käy kyllä omakotitaloon mutta ei liikkuvaan sellaiseen ja kuten JeanS mainitsi, aina ei näe kaikkea mutta nykyaikana näkee paljon myös netistä.

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
    Vs: Ufo antenni
    « Vastaus #5 : 13.09.2011 kello on 18:38 »
    Luulisi täällä olevan myös heitäkin joille antennin ulkonäkö jotain merkitsee....mulle ainakin.  ;D


    Minulle merkitsee kuva enemmän kuin antennin ulkonäkö. Mitä sillä hyvännäköisellä tekee jos ei kuva näy. ;)

  • Vieras
  • Vs: Ufo antenni
    « Vastaus #6 : 13.09.2011 kello on 18:46 »
    No on sieltä aina joku kanava löytynyt ja netistä sitten vaikkapa ne uutiset, eipä sitä reissussa paljon muuta ole vielä joutanut katsoa.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:20
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Ufo antenni
    « Vastaus #7 : 13.09.2011 kello on 18:56 »
    Harvoin, hyvin harvoin joutuu Ufo antennia nostamaan tai kääntelemään. Tavallinen antenni on katolla melkoinen viuhka, no paikallaan ollessa kai se on sama. ;)

    Tuommonen testi löytyi netistä:
    Olen käyttänyt Ufoa usean viikon ajan lukuisissa eri paikoissa. TV-signaalin vastaanotto on onnistunut helposti ja vaikeuksia ei juurikaan ole ollut. Kaikki TV-kanavat olen saanut näkymään selvästi ja pätkimättä. Vastaanottimen signaalin voimakkuus ja laatumittarit ovat näyttäneet enimmäkseen 80 – 100 % lukuja. Ufo on toiminut selvästi paremmin kuin aiemmin käytössä ollut perinteinen harava-antenni. Toisinaan TV-kuvan on saanut jopa näkyviin nostamatta antennia yhtään ylöspäin. Tämä siitä huolimatta, että autossa on peltikatto.


    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 9.05.2024 kello on 16:14
    • Luonnonmaa, Naantali
    Vs: Ufo antenni
    « Vastaus #8 : 13.09.2011 kello on 20:01 »
    Kyllähän se ufo täällä etelämmässä toimii, mutta jos pohjoiseen menee, niin jää kyllä tv-ohjelmat katsomatta.


    Terve!

    Kuinkahan pohjoiseen sitä pittää mennä, ainakin Kittilässä, Levin takana Ounasjokivarressa näkkyy oikeen hyvin. ???

    Edit: lisätty kirjaimia, alkaa vissiin patteriloppua langattomasta nppiksestä.

  • Vieras
  • Vs: Ufo antenni
    « Vastaus #9 : 13.09.2011 kello on 20:26 »
    Ufo on toiminut selvästi paremmin kuin aiemmin käytössä ollut perinteinen harava-antenni.

    Tämän kun Alde/Primus-miehet lukevat niin saattaisi olla miettimishetki myös Truman suhteen. ;)


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:53
    Vs: Ufo antenni
    « Vastaus #10 : 13.09.2011 kello on 20:45 »
    Terve!

    Kuinkahan pohjoiseen sitä pittää mennä, ainakin Kittilässä, Levin takana Ounasjokivarressa näkkyy oikeen hyvin. ???

    Edit: lisätty kirjaimia, alkaa vissiin patteriloppua langattomasta nppiksestä.

    Näin juuri - Nordkappia pohjoisempana en ole käynyt  ;D

    Ennenkuin omakohtaisia ufokokemuksia tulkitsee kannattaa huomata, että vastaottimissakin on eroja. Tämän huomasin kun töllöä vaihdoin uudempaa..
    Sitten kun pannaan vaakakuppiin enempi ominaisuuksia/vaaateita, rupeaa Triax Ufon kohalla pisteet nousemaan  ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 12:20
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    Vs: Ufo antenni
    « Vastaus #11 : 13.09.2011 kello on 20:57 »
    Tämän kun Alde/Primus-miehet lukevat niin saattaisi olla miettimishetki myös Truman suhteen. ;)


    Mitäs miettimistä siinä on, Alde/Primus autoon ja Truma vaunuun.   ;D ;D

    *****
    • LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 09:41
    Vs: Ufo antenni
    « Vastaus #12 : 13.09.2011 kello on 20:59 »
    Tämän kun Alde/Primus-miehet lukevat niin saattaisi olla miettimishetki myös Truman suhteen. ;)



    Oliko toi vitsi. ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:54
    • Autossa on pyörät
    Vs: Ufo antenni
    « Vastaus #13 : 13.09.2011 kello on 21:10 »
    Minulle merkitsee kuva enemmän kuin antennin ulkonäkö. Mitä sillä hyvännäköisellä tekee jos ei kuva näy. ;)
    Naapuri hoi  ;D Minä näen ufolätyskällä kaikki mitä tulee + Eestin 5 tai 6 digiä. 10 metriä sun vaunulta  :P
    Varmaan sunkin harava on hyvä, ei silti. ;)

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:54
    • Autossa on pyörät
    Vs: Ufo antenni
    « Vastaus #14 : 13.09.2011 kello on 21:12 »
    Tämän kun Alde/Primus-miehet lukevat niin saattaisi olla miettimishetki myös Truman suhteen. ;)


    Sorry ,meni ohi ja kovaa  8)