rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Sähköpyöräkokemuksia  (Luettu 3895 kertaa)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:17
  • Escucha el Oi!
Vs: Sähköpyöräkokemuksia
« Vastaus #45 : 21.09.2019 kello on 19:49 »

Nyt se kuva sitten.

nätti spessu ja kyllä noi runkoon integroidut akut on vaan hienoja  Thumb
Itse etin ennen haibiken ostoa jos ois löytynyt käytetty spessun turbo kenevo expert, mutta ne kaikki mitkä oli myynnissä olivat liian isoja. uuteen ei ois budjetti riittänyt. Ostin sitten ton haibiken uutena, oli alennuksessa kylläkin. No ois silläkin mopon saanut.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:14
  • Vasta-alkaja
« Vastaus #46 : 21.09.2019 kello on 20:10 »
Itsekin ostin tuon käytettynä, ei riitä pinkka uuteen. Mutta onneksi löytyi hyvin pidetty ja vähän ajettu yksilö. Ostaessa ei ollut minkäänlaista käytön jälkeä. Nyt alkaa olemaan..

Lähetetty minun G3121 laitteesta Tapatalkilla

• Matkailija
  • Viimeksi paikalla: 7.10.2019 kello on 14:19
« Vastaus #47 : 4.10.2019 kello on 13:28 »
Mulla vastaava cuben täpäri, boschin cx linjan moottorilla. mukava metsäpolku peli. On kova vääntö kun 635 kuutioisessa ktmssä vähemmän.
No heppoja sitte puuttuu mut tarpeeksi silti. Mukavasti saa hienpintaan kun meet kinttupolkuja 25kmh. Tilasin saksasta kun täällä oli halvimmillaankin 1200e kalliimpi. Ei mitään järkeä näissä suomen hinnoissa. Millä ne perustelee...
Asuntoautossa vakiona 2kpl verkkiksen ebike taittopyöriä
Niillä viittii pikku matkoja reissussa ajella ei paljon muuta. Se hinta näkyy moottorin ja logiikan käytöksessä,  :-X Emännällä tunturin e-hybridi 2019 siinä shimanon 6000 sarjan sähköt. Kevyt ajaa ilman sähköjäkin ;)
Toki maantiepyörä ja oma hybridi vielä kulkee reisillä.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:16.10.2019 kello on 22:29
« Vastaus #48 : 4.10.2019 kello on 20:46 »
Noista etuvetosista olen kuullut parikin kaatumisjuttua  Kun lähtee liikkeelle ja kääntää hiukan liukkaalla maalla niin alkeellisen ohjaimen kytkiessä vedon päälle lähtee keula alta. Vauhtia ei tuossa tilanteessa ole, mutta ei varmaan ehdi edes reagoimaan tilanteessa kun on jo maassa kyljellään.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 22:17
  • Escucha el Oi!
« Vastaus #49 : 13.10.2019 kello on 18:18 »
Mukavasti saa hienpintaan kun meet kinttupolkuja 25kmh.

joko on todella taitava pyöräilijä tai meillä eri käsitys "kinttupoluista", harvoin itse ainakaan rajoitinta vasten pääsen metsässä  :P

äsken kävin heittää 30km lenkin, keskinopeus oli 16kmh, vaikka sisälsikin siirtymät asfalttitietä joissa vauhti onkin se n25kmh.

Sivustoa katsottu kertaa

Ubuntu, täysiverinen käyttöjärjestelmä.

karavaanari.org powered by Debian Linux