Nyt on homma tehty ja seuraa selostusta, mitä olen tehnyt:

Aiemmin tuolla olin selvittänyt putket. Ja sitten aloin laittaa puhaltimia. Ensin laitoin kaapin sokkeliin, kun siellä oli valmiina sähkö ylähyllyllä. Sitten onneksi Mjo sanoi kuinka kuumaksi Truma voi lämmittää ilman. Näin ollen mittasin putkien lämpötilat ennen moottoreita. Silloin lämpö oli 85-87ast. Moottoreille luvataan vain tuo kuumuus. Eikä lämmitin toiminut vielä suurimmalla tehollaan. Siis etsimään uutta paikkaa.
Paikka löytyi linjojen 3 ja neljä risteyskohdasta, sanan "linja 3" luota. Se on istuinryhmän istuinlaatikossa vesisäiliön ja ulkoseinän välissä. Sieltä löytyi putkien jatkot. Linjassa 4 oli pelkkä jatko, mutta linjassa 3 oli jatkossa pieni aukko, josta lämpö tuli kohti vesisäiliötä. Nämä jatkot pois ja uusi paikka kaapissa, missä oli puhaltimet kokeilussa. Ja sivupuhallus umpeen.
Sähköä täällä ei ollut, eli se piti vetää sinne. Hupiakku on auton oikealla puolella tuolin laatikossa. Tuurilla ja viemärirassilla sain vedettyä korotetun lattian alta johdon. En uskaltanut ottaa sähkökeskukselta sulakkeella varmistettua sähköä, kun kaikki oli moninapaliittimillä kiinni, joten suojasin kytkentäni sulakkeella. Varsinkin kun samalla laitoin USB-liittimen istuinryhmään.
Nämä tehtyäni, tein vielä pientä testausta laitteistolla. Ensinnäkin on aivan luonnollista, että puhaltimien ääntä tuli jonkun verran. Tässä vaiheessa tuntui, että se ei ole häiriöksi saakka päiväsaikaan. Uskon, että yöksi ne voi sammuttaa, sillä eihän lämpöä istuinryhmässä lämpöä tarvitse niin paljoa.
Kokeilun aikana ei ollut ohjaamon ikkunoissa talvipeitettä, vaan ainoastaan ohut kesäinen. Termostaattiin olin laittanut pyynniksi 15. Todettuja lämpöjä: vuoteella 13, istuinryhmän penkillä 14 ja ohjaamossa kojelaudalla radion yläpuolella 16. Eli ainakin tämänpäiväinen testi osoittaa, että olen saavuttamassa sen, mitä hainkin. Tosin en tiedä, miten paljon radio pystyi lämmittämään mittaria. Todelliset lämmöt saan tietää kunhan asutaan jonkun aikaa ja mittaan muualta kuin radion yläpuolelta.
Yksi huomio jo nyt oli, että alkulämmityksen aikana linjasta 1 tuli paljon kuumempaa ilmaa kuin 3:sta ja 4:stä. Ne kuitenkin tasoittuivat asuintilan lämmön noustessa. Saattaa johtua pidemmän putken hitaasta lämpenemisestä.