rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Viimeisin hankinta  (Luettu 1839365 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:51
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Viimeisin hankinta
« Vastaus #6990 : eilen kello 13:56 »
Kaveri vaihtoi taannoin kaikki liittymät kilpailevalle ja tuli 50€ ylimääräistä maksettavaa palvelumaksuina ekaan laskuun. Myyjä ei tästä maininnut erikseen myyntitilanteessa ja kun puhelu oli nauhoitettu, kuten he itse siitä alussa muistuttavat, niin nauhoite tarkistettiin ja palvelumaksut hyvitettiin nauhoituksen perusteella, koska myyjä ei niistä erikseen ollut asiakkaalle maininnut. Tarkkana saa olla.

Operaattorit ampuu tässä itseään jalkaan, kun itse vaikeuttavat asioita omilla koukeroillaan ja siitä taas seuraa, että asiakkaat käyvät entistä epäluuloisemmiksi.

Minä olen ihmetellyt noita aloitusmaksuja(?). Muistaakseni yleensä sen on joutunut maksamaan vaikka on vain saman liittymän tuoreestaminen. Tällä kertaa kun tuoreestin Telian liittymän, niin eipä ollut ko. maksua. Aspa jopa totesi puhelimessa, että sama liittymähän se on.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:51
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #6991 : eilen kello 13:59 »
Nyt voin todeta, että olen hankkinut varsi-imurin Lidlistä hintaan 49.99. Kaksi kertaa piti reklamoida, että sain kaikki siihen kuuluvat irto-osat. Nyt nekin ovat. Tärkeimpänä laturi.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:04
« Vastaus #6992 : eilen kello 15:47 »
Eipä pitänytkään paikkaansa tuo myyjän väite. Nuo on siis maksullisia lisäpalveluja.
Peruin numeron siirron Elisalle ja sain DNA:ta sopivan jatkotarjouksen.
DNA Huoleton 5G 200M + mobiilivarmenne 12kk määräaikainen 14,99€/kk.
Lisäksi 50€ lahjakortti S kauppaan.
Vaimolle sama soppari.
Tällä mennään seuraavaan Black Friday tarjoukseen saakka.
Kannattaa varmistaa että myös ne lisäpalvelut loppui. Vaimo yritti kans taannoin vaihtaa Elisalle niin lisäpalvelut alkoi juoksemaan ennen kuin ne peruttiin myyjän tykönä niin saatiin peruttua kokonaan kun sanoi että kaikki katkiaa. Sähköposti vielä yks riesa vaikka kuin laitat että peru tilaus niin jo taas tulee mainosta.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:10
  • Oululainen terwaporwari
« Vastaus #6993 : eilen kello 21:57 »
Lidlistä laadukas Parkside puukkosaha :o.Entinen kesti jotain 4 vuotta,paljon sahausta.Juuri sattui olemaan pelkkä runko tarjouksessa,kustansi n.24€ Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:03
« Vastaus #6994 : eilen kello 22:06 »
Tiistaina tilasin Akku-Ässältä 7.4V 2200mAh litiumakun lihasvuoltovasaraan, jonka nappasin vävyltä.
Oli viemässä sähköromuun, kun akku ei pitänyt enää virtaa ja uusikin oli jo hankittu. 22eurolla laitteelle toinen elämä.
Huomenna on akku postilaatikossa ja pääsee testaamaan.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 10:37
  • Knaus Eifelland
« Vastaus #6995 : tänään kello 10:37 »
Se on jännä miten noissa akuissa on eroja. Meillä on wanha Hoover robotti-imuri, harvakseltaan käytetty, mutta pitkässä juoksussa kuitenkin... nykyään imuri ei ole enää entisensä, se jää helposti jumiin ja junnaamaan, mutta akku siinä kestää helposti 2 tuntia imurointia, jopa enempikin. Sitten on yli 10 vuotta vanha pokkarikamera, joskus unohtunut vaunullekkin talveksi, akku latautuu edelleen normaalisti ja pelaa aina vaan.
Toista laitaa edustaa esim. navigaattorit, akut näissä on ihan onnettomia, vaikka ovat merkkivehkeitä.