rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Suihku  (Luettu 61490 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Vs: Suihku vaunussa?
« Vastaus #75 : 25.02.2012 kello on 21:23 »
  Viime kesänä Pitkäjärvellä,kun satoi kaatamalla,vaattet pois,ja samppoot mukaan ulos sateeseen,oli ilmainen suihku !! ;D

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:08
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #76 : 25.02.2012 kello on 21:25 »
meillä ei ole erilistä suihkua
enkä autossa ole sitä vielä ainkaan
ikin käyttänyt
niin siis tai no ...koko vartalon pesuun
mutta suihkiu kyllä muuten ... viheltelee  8)
mutta olen kuulut ,et toiset tekee niihin vaate ym kaappeja
siinäkin tarkotukses ihan näppärä se suihkukaappi
jollei muuta käyttöä keksi tai tarvitse  :)
Hyvä idea varmaan tuo vaatekaappikin. Meillä on niin paljon niitä muutenkin kopissa ettei lisää kaipaa  8)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #77 : 25.02.2012 kello on 21:48 »
Jos tuota räähkän puhuajaa lainaisin, joka näkyi äsken jäävän Putouksessa toiseksi. Niin suihku täytyy olla, että reissussakin olisi suihinanto kunnossa, ilman ettei tarvitse ylimääräistä happea.  ;D

• Vieras
  • Vs: Suihku vaunussa?
    « Vastaus #78 : 25.02.2012 kello on 21:52 »
    On sitä miehillä isot tankit suihkulle jos viikon siellä hevonjeerassa suihkuttelette.... ::) ::) ::)
    Mulla ei ole Kabessa kun joku 48 litraa boilerin kanssa ja sillä nyt ei kovin pitkälle potki.
    Taitaa jannuilla vuoristopuro valua suoraan raitisvesi säiliöön suoraan..hehee ;D ;D

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:32
    • Epsoo
    « Vastaus #79 : 25.02.2012 kello on 22:44 »
    On sitä miehillä isot tankit suihkulle jos viikon siellä hevonjeerassa suihkuttelette.... ::) ::) ::)
    Mulla ei ole Kabessa kun joku 48 litraa boilerin kanssa ja sillä nyt ei kovin pitkälle potki.
    Taitaa jannuilla vuoristopuro valua suoraan raitisvesi säiliöön suoraan..hehee ;D ;D

Normaali kokovartalosuihku (tukanpesulla) vie n. 10 litraa, 15 litraa jos oikein lotraa (henk.koht. testattu). Joten tuo tankillinen riittää vähintään 3 suihkukertaan.

• Vieras
    « Vastaus #80 : 25.02.2012 kello on 22:58 »
    Normaali kokovartalosuihku (tukanpesulla) vie n. 10 litraa, 15 litraa jos oikein lotraa (henk.koht. testattu). Joten tuo tankillinen riittää vähintään 3 suihkukertaan.
    Höpönlöpön
    Mulla on tasan yksi tyttö (pitkä hiuksinen ja 1 vaimo (kun olen kristitty)) nuilla menee puoli Lestinjokea kun ollaan mökillä.
    Kaben 40+8 litran varaaja ei kauaa riittäis teille.
    Mutta sullahan onkin se vuoristopuro ... ;D

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Epsoo
    « Vastaus #81 : 25.02.2012 kello on 23:47 »
    Höpönlöpön
    Tähän voisin todeta, että kummalla meistä on enemmän kokemusta vaunun suihkussa käymisessä, ja siten faktatietoa?

Mulla on tasan yksi tyttö (pitkä hiuksinen ja 1 vaimo (kun olen kristitty)) nuilla menee puoli Lestinjokea kun ollaan mökillä.

Heh :D hienosti löysit syyn (vaikka et huomannutkaan sitä) sille, että miksi vaunun suikussa vain peseydytåån eikä lutrata ;)
    Eli,  n. 20 litran kohdalla lämminvesi on loppu, joten sen jälkeen suihkun jatkaminen tekee olosta todellakin suihkunraikkaan ;D

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:13.03.2012 kello on 13:57
    • Niin on mutta näin on
    « Vastaus #82 : 26.02.2012 kello on 00:39 »
    Pokkisella hieno traileri-peräkärry-sauna rakennelma :peukku:
    Ed. keskusteluihin, kyllä sillä kymmenellä litralla ihan oikeasti peseytyy, vaan
    ei lutraa, mutta sepä noissa oloissa on itelleen tehtävä selväksi, jos siellä
    suihkussa tarvii olla puoli tuntia, ettei koivet oikene, silloin ei puskaan
    kannata lähteä. Että näin.

• Vieras
    « Vastaus #83 : 26.02.2012 kello on 09:05 »
    Pokkisella hieno traileri-peräkärry-sauna rakennelma :peukku:
    Ed. keskusteluihin, kyllä sillä kymmenellä litralla ihan oikeasti peseytyy, vaan
    ei lutraa, mutta sepä noissa oloissa on itelleen tehtävä selväksi, jos siellä
    suihkussa tarvii olla puoli tuntia, ettei koivet oikene, silloin ei puskaan
    kannata lähteä. Että näin.

Kiitoksia, olen ihan aiheesta tyytyväinen ;D

Ja mitä tulee noihin käyttö-suihkuvesiin; niin kohtuu hyvin ne vedet riittävät ihan normikäytössä useammaksi päiväksi. Monasti tulee vesisäiliö(180l) täytettyä jo kotona, vaan jos olen tutulle seudulle menossa niin tulee säiliöön valuteltua matkan ajaksi vain sellainen 50l+ juomavettä omaan 5l kannuun ja sillä selviää matkan ajan, kunnes vasta perillä täytän säiliöt täyteen.
    Nyt kun olen useamman vuoden liikkunut tuolla Arjeblokin takamailla on tullut selväksi, ettei niille seuduin kannata vettä kotoa raahata. Alueella on lähes joka puolella lähteitä, monet järvet, purot saavat vetensä maasta pulppuavista lähteistä...
    Tuossa juuri kastelukannulla, järveltä toiselle siirtymän aikaan, auton säiliön täyttöä. 

• Vieras
    « Vastaus #84 : 26.02.2012 kello on 09:08 »
    Nonii... jokainen tekee niinkuin hyväksi toteaa ja peseytyy miten/missä  haluaa. painia voi sitten vaikka karhun kanssa, jos voimia haluaa koetella,  ::)

• Vieras
    « Vastaus #85 : 26.02.2012 kello on 09:22 »
    Nonii... jokainen tekee niinkuin hyväksi toteaa ja peseytyy miten/missä  haluaa. painia voi sitten vaikka karhun kanssa, jos voimia haluaa koetella,  ::)

:-\ :-X :-\

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:08
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #86 : 26.02.2012 kello on 09:23 »
    Höpönlöpön
    Sun vaimos ja tyttös EI ole varmaan käynyt armeijaa. Siellä muistaakseni oppii peseytymään vähässä ajassa > vähällä vedellä  8)

• Vieras
    « Vastaus #87 : 26.02.2012 kello on 09:26 »

:-\ :-X :-\
          sori Tapsa ..ei ollut sinulle tarkoitettu. :)

• Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Epsoo
    « Vastaus #88 : 26.02.2012 kello on 09:28 »
    Yhdistetty aikaisempaan samaa asiaa käsittelevään aiheeseen.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 1.12.2025 kello on 17:38
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #89 : 26.02.2012 kello on 21:24 »
    Kiitoksia, olen ihan aiheesta tyytyväinen ;D

Ja mitä tulee noihin käyttö-suihkuvesiin; niin kohtuu hyvin ne vedet riittävät ihan normikäytössä useammaksi päiväksi. Monasti tulee vesisäiliö(180l) täytettyä jo kotona, vaan jos olen tutulle seudulle menossa niin tulee säiliöön valuteltua matkan ajaksi vain sellainen 50l+ juomavettä omaan 5l kannuun ja sillä selviää matkan ajan, kunnes vasta perillä täytän säiliöt täyteen.
    Nyt kun olen useamman vuoden liikkunut tuolla Arjeblokin takamailla on tullut selväksi, ettei niille seuduin kannata vettä kotoa raahata. Alueella on lähes joka puolella lähteitä, monet järvet, purot saavat vetensä maasta pulppuavista lähteistä...
    Tuossa juuri kastelukannulla, järveltä toiselle siirtymän aikaan, auton säiliön täyttöä.

Eikö vesi "pilaannu" nopeasti säiliöissä, jos se tankataan suoraan luonnosta, lähteestä tai purosta.  ::)