Kirjoittaja
Aihe: Suihku (Luettu 61524 kertaa)
« Vastaus #76 : 25.02.2012 kello on 21:25 »
« Vastaus #77 : 25.02.2012 kello on 21:48 »
Jos tuota räähkän puhuajaa lainaisin, joka näkyi äsken jäävän Putouksessa toiseksi. Niin suihku täytyy olla, että reissussakin olisi suihinanto kunnossa, ilman ettei tarvitse ylimääräistä happea. 
« Vastaus #78 : 25.02.2012 kello on 21:52 »
« Vastaus #79 : 25.02.2012 kello on 22:44 »
« Vastaus #80 : 25.02.2012 kello on 22:58 »
Normaali kokovartalosuihku (tukanpesulla) vie n. 10 litraa, 15 litraa jos oikein lotraa (henk.koht. testattu). Joten tuo tankillinen riittää vähintään 3 suihkukertaan.
Höpönlöpön Mulla on tasan yksi tyttö (pitkä hiuksinen ja 1 vaimo (kun olen kristitty)) nuilla menee puoli Lestinjokea kun ollaan mökillä. Kaben 40+8 litran varaaja ei kauaa riittäis teille. Mutta sullahan onkin se vuoristopuro ... 
« Vastaus #81 : 25.02.2012 kello on 23:47 »
Höpönlöpön
Tähän voisin todeta, että kummalla meistä on enemmän kokemusta vaunun suihkussa käymisessä, ja siten faktatietoa? Mulla on tasan yksi tyttö (pitkä hiuksinen ja 1 vaimo (kun olen kristitty)) nuilla menee puoli Lestinjokea kun ollaan mökillä. Kaben 40+8 litran varaaja ei kauaa riittäis teille. Mutta sullahan onkin se vuoristopuro ... 
Heh  hienosti löysit syyn (vaikka et huomannutkaan sitä) sille, että miksi vaunun suikussa vain peseydytåån eikä lutrata  Eli, n. 20 litran kohdalla lämminvesi on loppu, joten sen jälkeen suihkun jatkaminen tekee olosta todellakin suihkun raikkaan 
« Vastaus #82 : 26.02.2012 kello on 00:39 »
Pokkisella hieno traileri-peräkärry-sauna rakennelma :peukku: Ed. keskusteluihin, kyllä sillä kymmenellä litralla ihan oikeasti peseytyy, vaan ei lutraa, mutta sepä noissa oloissa on itelleen tehtävä selväksi, jos siellä suihkussa tarvii olla puoli tuntia, ettei koivet oikene, silloin ei puskaan kannata lähteä. Että näin.
« Vastaus #83 : 26.02.2012 kello on 09:05 »
Pokkisella hieno traileri-peräkärry-sauna rakennelma :peukku: Ed. keskusteluihin, kyllä sillä kymmenellä litralla ihan oikeasti peseytyy, vaan ei lutraa, mutta sepä noissa oloissa on itelleen tehtävä selväksi, jos siellä suihkussa tarvii olla puoli tuntia, ettei koivet oikene, silloin ei puskaan kannata lähteä. Että näin.
Kiitoksia, olen ihan aiheesta tyytyväinen  Ja mitä tulee noihin käyttö-suihkuvesiin; niin kohtuu hyvin ne vedet riittävät ihan normikäytössä useammaksi päiväksi. Monasti tulee vesisäiliö(180l) täytettyä jo kotona, vaan jos olen tutulle seudulle menossa niin tulee säiliöön valuteltua matkan ajaksi vain sellainen 50l+ juomavettä omaan 5l kannuun ja sillä selviää matkan ajan, kunnes vasta perillä täytän säiliöt täyteen. Nyt kun olen useamman vuoden liikkunut tuolla Arjeblokin takamailla on tullut selväksi, ettei niille seuduin kannata vettä kotoa raahata. Alueella on lähes joka puolella lähteitä, monet järvet, purot saavat vetensä maasta pulppuavista lähteistä... Tuossa juuri kastelukannulla, järveltä toiselle siirtymän aikaan, auton säiliön täyttöä.
« Vastaus #84 : 26.02.2012 kello on 09:08 »
Nonii... jokainen tekee niinkuin hyväksi toteaa ja peseytyy miten/missä haluaa. painia voi sitten vaikka karhun kanssa, jos voimia haluaa koetella, 
« Vastaus #86 : 26.02.2012 kello on 09:23 »
Höpönlöpön Mulla on tasan yksi tyttö (pitkä hiuksinen ja 1 vaimo (kun olen kristitty)) nuilla menee puoli Lestinjokea kun ollaan mökillä. Kaben 40+8 litran varaaja ei kauaa riittäis teille. Mutta sullahan onkin se vuoristopuro ... 
Sun vaimos ja tyttös EI ole varmaan käynyt armeijaa. Siellä muistaakseni oppii peseytymään vähässä ajassa > vähällä vedellä 
« Vastaus #87 : 26.02.2012 kello on 09:26 »
« Vastaus #88 : 26.02.2012 kello on 09:28 »
Yhdistetty aikaisempaan samaa asiaa käsittelevään aiheeseen.
« Vastaus #89 : 26.02.2012 kello on 21:24 »
Kiitoksia, olen ihan aiheesta tyytyväinen 
Ja mitä tulee noihin käyttö-suihkuvesiin; niin kohtuu hyvin ne vedet riittävät ihan normikäytössä useammaksi päiväksi. Monasti tulee vesisäiliö(180l) täytettyä jo kotona, vaan jos olen tutulle seudulle menossa niin tulee säiliöön valuteltua matkan ajaksi vain sellainen 50l+ juomavettä omaan 5l kannuun ja sillä selviää matkan ajan, kunnes vasta perillä täytän säiliöt täyteen. Nyt kun olen useamman vuoden liikkunut tuolla Arjeblokin takamailla on tullut selväksi, ettei niille seuduin kannata vettä kotoa raahata. Alueella on lähes joka puolella lähteitä, monet järvet, purot saavat vetensä maasta pulppuavista lähteistä... Tuossa juuri kastelukannulla, järveltä toiselle siirtymän aikaan, auton säiliön täyttöä.
Eikö vesi "pilaannu" nopeasti säiliöissä, jos se tankataan suoraan luonnosta, lähteestä tai purosta. 
|