Lumikenkäilty. Annoin herasmiehenä vaimon mennä edeltä vaikka uutta uraa tehtiin 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 448 449 [450] 451 452 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Lumikenkäilty. Annoin herasmiehenä vaimon mennä edeltä vaikka uutta uraa tehtiin
![]()
Lumikenkäilty. Annoin herasmiehenä vaimon mennä edeltä vaikka uutta uraa tehtiin Niimpä. Ja emännälle reppu selkään, voit vahtia kuuliaisesti. ![]() Oon koko illan yrittänyt saada selvitettyä miten saada youtubesta ladattua musaa ja convertoida se.
Pitäis saada soittoääni vaihdettua puhelimeeni. On se vaan hankalaa tän ipadin kanssa Lumikenkäilty. Annoin herasmiehenä vaimon mennä edeltä vaikka uutta uraa tehtiin just niin menkköön vaimo vaikka heikoille jäille kun herras MIES on aina herrasmies ![]() Pitäis saada soittoääni vaihdettua puhelimeeni. On se vaan hankalaa tän ipadin kanssa Helpoin tapa on ostaa se iTunesista. ![]()
Ajellunna 670kilometrii mukavassa talvisäässä ja saavuttu noin puoltuntii sitten messualueelle... täss pikkasen iltapallaa ku kokopäivänä ei oo syöny ku yhen banaanin... jos sitte lähtis käpyttelleen ja katteleen maisemii..
Helpoin tapa on ostaa se iTunesista.Juu kyllä se ipadin kanssa taitaa olla noin mutta olisin sen vaan halunnut tehdä sen ilmaatteeksi myös tällä pädillä. Tossa mun oikeessa tietokoneessa se kyllä onnistuu parilla klikkauksella,mutta pädissä en vaan löydä sopivaa ohjelmaa. Mitkä löydän niin vaati rekistöröimistä mutta en viitsisi sitä tehdä. Onko jollakin ollut monitehot, joissa on selvästi alareunassa linssin osa jolloin katsellaan lähelle ja sellaiset rillit jossa linssin alareunaan päin lähinäkö paranee portaattomasti. Kumpi parempi. Sitten vielä. Kun on saanut rillille arvot, onko kukaan teettänyt niillä tiedoilla Tallinnasta laseja, Halvalla.Paremmuudesta en tiedä. Ensimmäiset silmälasit "sain" vuonna 1961, kun en koulussa nähnyt taululle. Likinäköisyys vaivasi. Lukeminen kävi hankalaksi jo 40-kymppisenä ja siitä lähtien olen käyttänyt rajattomia ja olen ollut tyytyväinen. Tallinnassa olen teettänyt useat lasit sekä suomalisen että sikäläisen lääkärin arvoilla ja hyvin ovat toimineet. Nykyisestä hintatasosta en tiedä. Koskaan en ole mitään halpismalleja hankkinut, kun näkö on kuitenkin niin tärkeä. Viimeksi hankitut maksoivat lääkärintarkastukse n kanssa n. 1300 €. Kaksien lasien hinnalla saa silmäleikkauksen yksityiseltä. Käyty lähikaupungissa ja kirottu poikittaisteiden kuntoa. Tuntui, että auto purkaa itsensä. Täristi niin pahasti, jos ajoi yli 60 km/h. Oli lisäksi sopivan liukasta. Yhtään lajitoveria ei näyttänyt olevan liikkeellä.
Neljännet monitehot menossa, jotka ostin noin kolme kukautta sitten maksoi 309 euroa. (kovapinnoite ja pölyähylkivät) Edelliset maksoivat yli 500 euroa ja nyt kahdet yhden hinnalla olisi maksanut 800 euroa.
Nämä titaanisankat olivat poistumassa mallistosta joten todella edullisina pidän näitä viimeisiä monitehojani 309 €. Ei taida Tallinnasta kannataa lähteä hakemaan. (kannattaa selvittää miten linssit on loppukäsitelty) Jos ei tarvi kovapinoitetta ym. niin hinta on vielä edullisempi. Allekirjoitettu adressi telakkateollsuuden säilyttämiseksi suomessa
http://www.adressit.com/kansalaisadressi_telakkateollisuuden_turvaamiseksi_suomessa Just kotiuduttu taas sairaalasta ton pumpun takia,meni onneksi lääkkeillä ohi
Take it easy 66 !
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 448 449 [450] 451 452 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|