|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 422 423 [424] 425 426 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Kaikille hyviä viikonloppuja vaunulla, autolla tai ilman. Kyllähän se yksi polar nahkapenkeillä jäi vähän mietityttämään No, jospa saunassa kävisit ja sitten lumihankeen, niin kuume laskee. ![]() No eipä ole itsellä vaihtohimoja. Tuossa 17:a aikoihin napsautin vaunun tulille. On huomenaamulla kuiva ja lämmin No, jospa saunassa kävisit ja sittenLauvantaina vasta saunaan ![]() On viimisen päälleMut Ripa, toi on parisänky malli.. Näkyy tuolla olen tuokin vaunu myynnissä jota itse harkitsin vakavasti keväällä..mikä vaunu ![]() kyllä vaunuissa on tuota tilan tuntua ihan erillä tapaa kuin autoissa mutta ,kun taas oma tarve on autolle tällä kertaa ja olen näitä tupa-auto ihmissii ![]() ja kun on kuitenkin ollut enempi as.autoja kuin vain yksi vaunu josta vähän kokemusta noin 8v niin osaan kyllä arvostaa vaunujakin ![]() Itse en ottais vierotusmallia vahingossakaan. Tuossa "Riston vaunussa" on hyvin tilaa jokapuolella sänkyäTommonen sänky jo kelpaa,kun on tilaa molemminpuolin ![]() Toi on kuin meidän vaunu pohjaltaan, meillä sänky samalla kohtaa pitkittäin, tällöin on kaappeja sikapaljon.Kaappi tilaa meiltä puuttuukin,senkin takia vaunun vaihto edessä Tuli huomattua jouluna ![]() on kuuma kesällä ? ensin meinasin tollasta parisänkyä mutta se tila mikä jäi siihen sängyn viereen oli ihan olematon noissa tupa-autoissa joita kävin katsomassa mutta taas ,kun on noi erillispedit niin siinä keskellä onkin ihan hyvä tassuttelu tila ![]() no toki vaunu on leveempi kuin tuo meitin auto ainakin oli siinä yhdessä kaabessa hyvä tila sivuilla jossa kävin visiitillä ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 422 423 [424] 425 426 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|