Vääntelin hopeaa jonkun tunnin sekä yritin saada tänne orgiin kuvia koruista,mutta tää ipadi olikin asiasta erimieltä.sähköpost ikin kenkkuilee ei tahdo lähettää viestejä. No aika on ainakin mennyt hyvin tätä masiinaa ronkkiessa
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 372 373 [374] 375 376 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Vääntelin hopeaa jonkun tunnin sekä yritin saada tänne orgiin kuvia koruista,mutta tää ipadi olikin asiasta erimieltä.sähköpost ikin kenkkuilee ei tahdo lähettää viestejä. No aika on ainakin mennyt hyvin tätä masiinaa ronkkiessa
Vääntelin hopeaa jonkun tunnin sekä yritin saada tänne orgiin kuvia koruista,mutta tää ipadi olikin asiasta erimieltä.sähköpost ikin kenkkuilee ei tahdo lähettää viestejä. No aika on ainakin mennyt hyvin tätä masiinaa ronkkiessa Minä ainakin sain sähköpostia, ja vastasinkin. Liekö tullut sinulle perille.? Valmiiksi tuli Primus 2470;nen pojalle.
Olitko purkanut mäen päällä olevasta pois. Vai teetko swapin myöhemmin. Mulla kamraatti katteli vaununsa pannua ja kaivoi kaapista uuden 2490:n , ei tarttenu kuulemma nuohota
tämä päivän on oikean töölöpäivä Voi jummin jammin että parketin paras pari tipahti!!!!! Nyt en viitti enää seurata jos joku homppeli ja koomikko kisaavat keskenään-ei voi mitään! Kiitos ja anteeksi mielipidettäni-mutta Baba edusti ylväästi suomalaista naiskauneutta,positiivisuutta ja kauniisti ikääntyvää naissukupuolta!Olen harmissani ja pettynyt! Ei voi mittään,,,,,,,,,,,,,,,, t migel Olitko purkanut mäen päällä olevasta pois. Vai teetko swapin myöhemmin. Mulla kamraatti katteli vaununsa pannua ja kaivoi kaapista uuden 2490:n , ei tarttenu kuulemma nuohota Kaivoin pois, vaunuhan on pois Kopparöstä, korjataan nyt se vuoto-ongelma kunnolla. Minä ainakin sain sähköpostia, ja vastasinkin.Saapuvissa ei ollu ongelmia,mutta lähetys onnistuu vain joka 50.kerta. Kuvien liittäminenkään ei oikein onnistu kuin silloin tällöin. Mutta täähän onkin ipadi niin sen sielunelämästä ei ymmärrä hölkkäsen pöläytystä. ![]() Kaivoin pois, vaunuhan on pois Kopparöstä, korjataan nyt se vuoto-ongelma kunnolla.Milloin sä sen veit. Oli se muistaakseni siellä viikko sitten ? ps pikkujoulut nästa veckan ! Kaivoin pois, vaunuhan on pois Kopparöstä, korjataan nyt se vuoto-ongelma kunnolla. Mikäs soliferi on kuvassa kyseessä?? Oliko vesi mistämennyt sisään? Voi jummin jammin että parketin paras pari tipahti!!!!! niin harmitti minuukin krissen pien töpähdys vaikutti pisteisiin ja kyllä sen huomas että kriseäkin se harmitti olisin halunnut krissen voittavan ![]() Vaihdettu keittiöön uudet kaapit, talon keittiöön. Oli aikamoinen possakka ottaa entiset kaapit pois, kun edellinen asukas oli laittanut kaapit niin kuin ne olisivat ikuisesti paikallaan. Oli kai ruuvifriikki, kun oli niin monella ruuvilla kiinni betoniseinässä. Oli vielä kitannut ruuvien kannat niin, että piti leikata kannat pois rälläkällä. Uudet menivät paikalleen helposti, kun sain 10 km:n päässä asuvalta naapurilta nostoapua. Kaapit teetin mittojen mukaan kehitysvammaisten työpajassa.
Milloin sä sen veit. Oli se muistaakseni siellä viikko sitten ? Viime sunnuntaina kävimme purkamassa teltan ja maanantaina haettiin pois. Mikäs soliferi on kuvassa kyseessä?? Oliko vesi mistämennyt sisään? Sieltähän se on mennyt, mistä Solikoissa yleensäkin. Kulmasta missä on se harmaa muovikulma päällä eli katon ja päätyseinän saumasta. Solikka on 6102i -89. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 372 373 [374] 375 376 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|