vaaliriisipuurot ihan itse tehty ja syöty
sit ennen äänestystä juotiin ennakkoon vaalikaffeet kera korvapuustin

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 346 347 [348] 349 350 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
vaaliriisipuurot ihan itse tehty ja syöty sit ennen äänestystä juotiin ennakkoon vaalikaffeet kera korvapuustin ![]() Ensimmäisen kerran tulet uunissa tänä syksynä. Aamulla oli ulkona -7 astetta, ja tähän asti on pärjätty ilmalämpöpumpulla. Sulla on kalliit klapit... kyllä mun kannattaa polttaa puuta, jotta maalämpöpumppu kävisi vähemmän. ![]() Sulla on kalliit klapit... kyllä mun kannattaa polttaa puuta, jotta maalämpöpumppu kävisi vähemmän. Ja koska tulipesä/kivikasa on niin se kannattaa pitää lämpimänä muuten se jähyttää huonetta. Useammasti ollut tulet pesässä tälle syksyä ja osin lämmöt viellä pois päältä, parivuotta sitten vasta joulukuun puolella lämmöt lattiaan (paitsi pesutilat)
Yritetty edelleen rykiä keuhkoista mönjiä pihalle (jo kuukauven yskinny) voi että siinä on yskimistä aamut ovat itellä täyttä yskimistä ja ryhimistä ja nyt ihan kuin hiukan enteilis poskiontelontulehdu ksenpoikasta mutta joskos ei tarviis lekuriin lähteä ... Ja muutama koffi otettu
![]()
Saunakassi pakattu ja kohta LÄMPÖSEEN Sauna lämpeämässä ![]()
Oltu linux-koulutuksessa ja vaihdettu laakerit talon ilmastointilaittees een :-) Pari Pirkkaa piti ottaa sen kunniaksi, ite tekemieni jauhelihapihvien kanssa. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 346 347 [348] 349 350 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|