rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9950079 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #5190 : 27.10.2012 kello on 20:50 »
Pidähän Risto hauskaa vaunulla! Ite käyn hakemassa polttopuita autotallista ja virittelen tulet yläkertaan :D

S....,.tana sais se kevät jo tulla :D :D :D  Pallogrillikin on niin orvon näköinen että jessus sentään. Koiratkin käyvät vain kusella pihalla ja äkkiä kotio,,,,,,,,,,,

Tää talviaika olis helpompi asustella kerrostalossa ulko-ovi lukossa ja taivaskanavat viihdyttämässä taikka sitten ei......olis kait taasen lomareissun tarpeessa!

Nyt Viking klubi tarjos Tukkiholman risteilyä 4 euroon hytillä- jos ostais 30 risteilyy perä jälkeen niin ois aikas halpa kuukaus vuokra :D :D :D Tietty se seisova pöytä alkais tökkimään ja papupataa haaveilemaan....imm einen ei oo ikään tyytyväinen!!!! Mut tää talvi,,,,,,,,,,,voi elämän kevät! Hanurista! ;D t migel

Tämä elo on semmonen, että jos joillekkin asioille ei voi mitään ja ne ärsyttää. Silloin on muutettava itseä, muuten vitutus on loputon, ja kohta on kohdattava maailma, silmät ristissä pillereitä popsien.    :(        ...Tervetuloa Suomen neljä vuoden aikaa.   Thumb

• LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 08:10
« Vastaus #5191 : 27.10.2012 kello on 20:51 »
Minä rusikoin polveni v.1980 ja se operoitiin TYKS:issä, sen jälkeen on tähystetty kertaalleeen PÄIKSISSÄ ja nyt työkyvyttömyys eläkkeellä. Liian "nuori"60v. ja liian painava, että suostuisivat laittamaaan tekonivelen.

Olin 57 vuotias kun laitettiin ja sanoivat, että olen aika nuori jolle laitetaan. Yleensä ovat noin 70 vuotiaita. Minulle se oli lottovoitto.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:12
  • Oululainen terwaporwari
« Vastaus #5192 : 27.10.2012 kello on 20:52 »
Oli, sinänsä mielenkiintoinen kokemus kun näytöstä sai seurata kun poistivat rustoja ja muuta ylimääräistä polvesta.
[/quote) Mulle tehtiin leikkaus vuosia sitten tähystyksellä ja selkäydinpuudutukse ssa.Meinas hirvittää kun nuori lekuri sohlas piikkien kans tuolla selän puolella.No viimein kutsuttiin vanhempi herra paikalle jolla homma onnistui.Niin,ja leikkaus onnistui...

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #5193 : 27.10.2012 kello on 21:00 »
    Olin 57 vuotias kun laitettiin ja sanoivat, että olen aika nuori jolle laitetaan. Yleensä ovat noin 70 vuotiaita. Minulle se oli lottovoitto.
    Riski tällaiselle lihavalle tulee siitä ettei se liitos kestä, uusi operaatio ei sitten anna varmuudella hyvää tulosta koska "hiekalle rakentaminen" ei ole hyvä perusta. Näin minulle spesialisti kertoi.

• LämmitinGuru
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 08:10
    « Vastaus #5194 : 27.10.2012 kello on 21:17 »
    Riski tällaiselle lihavalle tulee siitä ettei se liitos kestä, uusi operaatio ei sitten anna varmuudella hyvää tulosta koska "hiekalle rakentaminen" ei ole hyvä perusta. Näin minulle spesialisti kertoi.

Tohon on vaikea sanoa mitään, mutta ohjeissa lukee , että pitää heti liikkua niin paljon kuin kivuilta pystyy ja minä liikuin seuraavana päivänä noin 200 metriä sängyn umpäri, hoitaja tuli ja uhosi , mutta kun löin tekstin eteen, muuttui ääni kellossa. Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 1.03.2025 kello on 10:03
    • Porvoo
    « Vastaus #5195 : 27.10.2012 kello on 21:40 »
    Hiacen tankissa on kesädieseliä ja alla kesäkumit. Talvinaftaa ei todellakaan löytynyt täältä Helsingistä. En arvannut kokeilla kuinka pelittää - 8 asteessa. Tiet kyl oli ihan asfaltilla.

Eikun maisemareittiä:
    Kokeilin pitkästä aikaa miltä tuntuu kulkea bussilla ja miten toimii Helsinki-Espoo poikittaisliikenne lauantaina.
    No kulkeehan se kun asennoituu ja on aikaa  ;D Reilu tunti meni kahdella bussilla ja loppumatka, 1,5 km kävellen. Kotimatkalle soitinkin sitten paremman kyydin.. kyl armas vielä rakastaa  :)

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 1.01.2026 kello on 17:49
    « Vastaus #5196 : 28.10.2012 kello on 08:06 »
    Vaunun pesua ja sitten talvisäilytykseen lämpimään halliin Toukokuuhun asti.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:14.05.2018 kello on 03:24
    « Vastaus #5197 : 28.10.2012 kello on 08:12 »
     tere.
     6,5 kk vaunussa oltu ja tänään muutto rivitalon talvi viettämään, että sille.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #5198 : 28.10.2012 kello on 08:38 »
    Katseltu mökin ikkunasta lintujen toimia, käyty pihan perällä helpotuksessa, kellot siirretty, riisipuuro hautuu tuossa puuhellan nurkalla.  :D   Valokate ja kourut pitäisi putsata metsän roskista, mutta kun on pakkasta se ei onnistu, on tiukassa kuin "räkä Junttilan tuvan seinässä".  :)

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #5199 : 28.10.2012 kello on 10:09 »
    Huomenta vaan kaikille,kyllä se nukutti hyvin vaunussa,ei edes pääkipeä vaikka tuli maistettua koffia :D

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #5200 : 28.10.2012 kello on 10:10 »
    tere.
     6,5 kk vaunussa oltu ja tänään muutto rivitalon talvi viettämään, että sille.
    Varmaan aika outoa muuttaa ;)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    « Vastaus #5201 : 28.10.2012 kello on 10:52 »
    Kelloja kiännelty ja yritetty muistaa, mis niit kelloi oikke onkaan...ai juu pittää kulkimen seinäkellokin tuua sisälle ja laittaa aikaan (se on talvisin kylppärin kellona)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 1.03.2025 kello on 10:03
    • Porvoo
    « Vastaus #5202 : 28.10.2012 kello on 18:23 »
    Tuusulassa opastetut kierrokset Lottamuseossa ja Halosenniemessä.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #5203 : 28.10.2012 kello on 18:46 »
    Muutama vuosi sitten raivasin mökin läheltä ikivanhan polun patikointi kuntoon. Tänään sitten raivasin jo vähän matkaa uudestaan, kun metsäkone oli pannut hyrskynmyrskyn. Voi sitä näkyä kun kone oli räpinyt syvällä märässä metsässä levitellen ranteen paksuiset ja vähän ohkasemmat puut ja latvukset hujan hajan.  Thumbd ::)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:13.01.2026 kello on 12:28
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    « Vastaus #5204 : 28.10.2012 kello on 19:02 »
    Käveltiin Mrs.:n kanssa 14 km, aika 2.15 tuntia.  Vakiolenkki kerran viikossa.

:D