Tänään nähtiin tuossa omalla kylällä harvinainen matkailuauto, uudehko LT-alustainen Karmann

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 327 328 [329] 330 331 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() Tänään nähtiin tuossa omalla kylällä harvinainen matkailuauto, uudehko LT-alustainen Karmann ![]()
Milloinkahan kielletään hometalojen rakentaminen, ja sallitaan vain hirsi tai harkko. Sahailin halkoja ketjusahalla, agrin turistessa verstashuoneessa. ![]()
Tämä päivä kärvistelty kuumeessa Kossun (38%), tai muun yhtä vahvan puutostauti. Tiedät varmaankin että tauti lähtee sillä, millä on tullutkin. ![]()
"Kappelin" ikkuna-aukkoja muotoilin mökillä. Kyllä siporex on hyvä rakennus materiaali.Ei vaan taida nykyisten rakennus määräyksien mukaan täyttää EU:n määräyksiä !!! ![]()
Ei vaan taida nykyisten rakennus määräyksien mukaan täyttää EU:n määräyksiä !!! Ikkuna-aukot, vai hirsi ja harkko. ![]() ![]() ![]() Huomenna koittaa arki ja isäntä aloittaa soittokieroksen, mistä saadaan uusi ![]() Vaunun kattoluukun ulkolasi hukattu taivaan tuuliin Kesällä tuulenpuuska (tunturissa on arvaamattomat tuulet) vei meiltäkin kattoluukun ulkolasin, uusi maksoi 80€. Kesällä tuulenpuuska (tunturissa on arvaamattomat tuulet) vei meiltäkin kattoluukun ulkolasin, uusi maksoi 80€. Mistä ostit ulkolasin? Ihan aiheesta pyysin muut kattomaan missä olen jos tulee jokin onnettomuus, sinne ei ampulanssi löydä heti:) No tietysti raivaamassa seitsämättä päivää putkeen. Tosin perhe tuli kattomaan missä syrjässä mä töitä teen ja samalla grillailtiin partiolaisten mökillä. Elähän aja ittiäs piippuun. Ite oon huomannut että hyvä huilata välillä paripäivää että jaksaa ![]() "Kappelin" ikkuna-aukkoja muotoilin mökillä. Kyllä siporex on hyvä rakennus materiaali. No niinpä! Minusta nykyaikaiset rakennusmääräykset ovat juuri homerakentamista! Sitä saamarin muovia lintataan joka paikkaan! Olen aina sanonut että mene jätesäkkiin makaamaan ja kerro miltä tuntui jos muovin sisällä viihtyy........... Tuulettuvat rakenteet,tervapaperi ja mielummin hieman viileämpi talo kuin homepullotalo ja puuhella joka hoitaa ilmanvaihdon,lämmityksen ja ruuanlaiton ![]() Ei vaan taida nykyisten rakennus määräyksien mukaan täyttää EU:n määräyksiä !!! No nyt en ymmärtänyt lainkaan mitä tarkoitit? Hirret vai siporexit vai mikä ei täytä eu-määräyksiä??? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 327 328 [329] 330 331 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|