No, ensikesän polttopuut ripustettu kuivumaan !
Konkelot on vaarallisia!
Konkelot on vaarallisia!

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
No, ensikesän polttopuut ripustettu kuivumaan !
Konkelot on vaarallisia! ![]() Pitkästä aikaa verenpaineen mittaus.
97/67 Pitäisköhän jonkun tulla härnäämään.? Vai muuttaa elintapoja. ![]() Kuukauden kesäloman jälkeen Töitä
kokonaiset 8 tuntia ![]() Vaunun kärähtäneen loistelampun uudelleen sisustus ledi nauhalla.
Haettu entiseltä työpaikalta kuormakavoja tulevan talven polttopuiden alle. En sanoisi, että laiskana, mutta turhaa työtä välttävänä ostan koivuklapit suursäkeissä, jotka laitetaan lavoille ja pressu päälle. Pakko on ostaa puut, kun omaan metsään on matkaa yli 700 km.
Samalla reissulla saatu PC:n ongelmiin apua firman ATK-tuelta, kun omat kyvyt eivät riittäneet. Ei ole minun vahvin puoli, vaikka käyttää osaan kuulemma hyvin (sanoi entinen esimies).
Roudasin 80m terassilautaa (28x145 1,88e/m)mökille. Ja lautakaton tekoa. Yheksäksi takaisin kotiin.
![]() Kesäflunssa hyydytti.
Jäin kotiin sairastamaan, jotta huomenna jaksan istua kuorma-auton ammattipätevyyskurs silla.
Kesä lenssua poden minäkin.....toivota an ettei mee keuhkoputken tulehdukseksi niin kuin yleensä lenssut mulla
![]() Koulun penkillä toinen päivä kulutettu. Tunnit 8:30-15:00 ja muutama tauko+ruokis. Siis olen aloittanut 30v tauon jälkeen opiskelut ja opiskelen yrittäjäksi...
Vaunun kärähtäneen loistelampun uudelleen sisustus ledi nauhalla. Mitenkäs teit, kerro lisää minuakin kiinnostaa. Jos on kuvia niin laita näkyville nekin. Vaunua fiksattu,et kehtaa tulla treffeille Tämän viestiketjun ensimmäinen kirjoitus. Ensimmäiset puinnit tälle syksylle. Ruista, ruisvehnää, syysvehnää ja ohraa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 299 300 [301] 302 303 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|