|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 297 298 [299] 300 301 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Älkää kysykö mikä kun en sano. Taitaa tulla vähäluminen talvi, kun eiEikö se ole päinvastoin? Pihlaja ei jaksa kantaa kahta kuormaa samana vuonna. Jos tämä on totta, niin melle ei pitäisi lunta tulla.
Hyvällä mallilla on sulla tuo homma Kun tulisian itse tekee, on oma hetkensä, kun hierasee ekat lastutulet piisiin. ![]()
Eikö se ole päinvastoin? Pihlaja ei jaksa kantaa kahta kuormaa samana vuonna. Jos tämä on totta, niin melle ei pitäisi lunta tulla. Näin minäkin olen tämän kansan "viisauden" oppinut aikoinaan.
Eikö se ole päinvastoin? Pihlaja ei jaksa kantaa kahta kuormaa samana vuonna. Jos tämä on totta, niin melle ei pitäisi lunta tulla. Suomen kansa on viisas. Pihlajasta ja sen marjoista on kaksi sanontaa, jotka lyövät toisiaan korville. Mutta sään ennustajalle löytyy aina oikea sanonta, jälkeenpäin. ![]() ![]() Vietetty takapihalla Murun kanssa Venetsialaisia ja todettu että Jushin tekemä tulipiippu/jätkän kynttilä toimii vallan loistavasti.Kuvia tuloo myöhemmin ja patenttihan tuosta on vetämässä... älä laita kuvia vielä vasta kun olet patentin saanut saattaappi ol et joku sen vielä kopsaa ![]() Hehee Sillä ei väliä kunhan saan kuvan näkyviin niin oikeudet on minun. ![]() ![]() Katto hommat jatkui tänäänkin. Sitten lekoteltiin perhosen kanssa saunan jälkeen. ...Elämä on... Ha haa! Ei olekaan perhonen vaan Isomittari ![]() Suomen kansa on viisas. Pihlajasta ja sen marjoista on kaksi sanontaa, jotka lyövät toisiaan korville. Mutta sään ennustajalle löytyy aina oikea sanonta, jälkeenpäin. Meillä on aina luminen talvi. Jos ei ole yli 75 cm niin on 90 cm ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 297 298 [299] 300 301 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|