Nukuttu, viime öisten olypialasiten avajaisten jälkeen
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 272 273 [274] 275 276 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Nukuttu, viime öisten olypialasiten avajaisten jälkeen
Aamusta saakka väsätty ruokaa
. Iltapäivällä tulee kavereita kylään niin on melkoinen rumba tehdä kaikki eväät alusta saakka, ei mitään valmis vakuumi juttuja kavereille ![]() Viritelty tuulenpuuskan viemää kattoluukkua paikoilleen.
![]()
Oikeestaan tää tuli tehtyä eilen. Eli hymerin kattosauma piti avata ja vaihtaa tiivistemassa toiseen. Wurtin valkonen butymassa teki aika sotkun. Ei näköjään kuivunutkaan vaan levisi reissun aikana kuin lokinpaska kellertävänä lietteenä. Olihan homma liipiä lastalla pois katon pinnastaByty massa laitetaan sauman väliin kun se avataan ,sen ei kuulukkaa kovettua, hyvä butumassa tarttuu sormiin viel kahenkymmenen vuojen päästä Juuri näin kuten rolli kirjotti,ei butymassan kuulukkaan kovettua.Massa ns.nahkoittuu pinnasta,ja säilyy vetelänä sisältä.Itse kävin mennä kesänä juuri Wurthin butymassalla as.auton katolta kaikki paikat läpi,ja hyvin toimi!
Korjattu ducaton lämppärin kytkin ja viritelty rele nelos asentoon.
http://goo.gl/0Zs7v Aamusta saakka väsätty ruokaa peukku
Korjattu ducaton lämppärin kytkin ja viritelty rele nelos asentoon.ei ois kolmosasennon relekkää hullumpi juttu, ku vaihellu niit ni aika tasasesti molemmat yleensä sulanu.. Juuri näin kuten rolli kirjotti,ei butymassan kuulukkaan kovettua.Massa ns.nahkoittuu pinnasta,ja säilyy vetelänä sisältä.Itse kävin mennä kesänä juuri Wurthin butymassalla as.auton katolta kaikki paikat läpi,ja hyvin toimi! No ku ei edes nahoittunut, vaan tuli sieltä saumalistan välistä kuin liukenemalla pois monen viikon päästä sotkien katon . Kyllä minä tiedän miten oikea butymassa toimii, mulla on sitä ollut käytössä ennenkin harmaana ja mustana versiona ja hyvin ne on toiminu. Ihan lusikkatavaraa tämä oli. Kuin lateksia. Jokin ainesosa ilmeisesti puuttui. Eihän se kuitenkaan vesiliukoista ole. Ja liuottimilla ei ole pesty. Olihan tuo mielenkiintoinen yllätys, kun ei ole ennen näin käynyt. Käyty koiruuden kanssa lenkillä
![]() Käyty koiruuden kanssa lenkillä onko Rovaniemeltä ?
^
utsjoelta ? Tänään Utsjoen Ailigasilta kuvattu, joen oikealla puolella Norja ja vasemmalla Suomi.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 272 273 [274] 275 276 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|