Laskut maksettu
Ja nyt ei muuta kuin HANAAAAA
LOMA se alkoi NYT
Ja nyt ei muuta kuin HANAAAAA
LOMA se alkoi NYT
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Laskut maksettu
Ja nyt ei muuta kuin HANAAAAA LOMA se alkoi NYT Laskut maksettuAivan mahtavaa lomaa teille Tultiin jo tänään vaunulle huilaamaan.
Laitoin tuon helposti ja nopeasti laitettavan katoksen paikalleen. Yksin kun laittaa niin muutama minuutti siinä menee. Mikäs se tuo helposti ja nopeasti laitettava katos on nimeltään ja mitäs sellainen maksaa?
![]() Mikäs se tuo helposti ja nopeasti laitettava katos on nimeltään ja mitäs sellainen maksaa? Eipä tuolla taida mitään nimeä olla. Silloin kun ostettiin niin oli kaikista halvin. Muistaakseni Heinolasta. Vahva muovinen katto ja kolme keppiä. Voi siitä kymmenen vuotta olla hankinnasta. Voittaa 10-0 pussimarkiisin. (jos minulta kysytään) LOMA se alkoi NYT Minä olen joutunut pahaan kierteeseen. Kesäloma alkaa toukokuun alussa ja loppuu syyskuun lopussa. Talviloma alkaa lokakuun alussa ja loppuu huhtikuun lopussa. Ei kerkiä töitä tehdä ollenkaan. ![]() Mahtoi olla jo pitkä nurmikko kun täällä vajaa 100 km pohjoisempana pitää ajaa tulevana viikonloppuna jo kolmannen kerran jos vaan ei sada. Ei kannata lannottaa niin paljoa että pääsee helpommalla leikkuun kanssa. ![]() Sunnuntaina leikataan jo kolmannen kerran.
Minä olen joutunut pahaan kierteeseen. Pekkaspäivien sioituksessa tulee vaikuksia (eikös oo hyvä niin Minä olen joutunut pahaan kierteeseen. Tuota ammattia kadehtii ministeritkin Net kun ovat kovia duunia paiskiin ![]() Ajeltu leikkurilla nurmikko toppatakki päällä ja hanskat käsissä.
Harkkoja muurattu. Viirupöllön poika on ihmetellyt, että mitä helvettiä tuo pesäpuun takana kolisee. Lopultakin tuli kurkistamaan. On huono myyrävuosi, joten jälkikasvua on pönikässä vain yksi.
![]() Just saunasta tultu ja koffia maistettu
![]()
Taas. Niin sitä koffia.
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|