Tänään iltapuhteella istutettu kirsikkapuu,puistosyreeni,rusokuusama ja pari muuta horsmaa.Nyt saa istutukset mun osalta tältä sesongilta loppua 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tänään iltapuhteella istutettu kirsikkapuu,puistosyreeni,rusokuusama ja pari muuta horsmaa.Nyt saa istutukset mun osalta tältä sesongilta loppua
![]()
Harkkoja ährätty kalliolle. Kyllä sitä näköjään vanhakin jaksaa, 14 tuntia mennä hujahti.
![]() Tänään ostettiin terassille ( patio ) uudet huonekalut. Kyllä kelpaa tossa ottaa huurteiset
Olen erikoistunut klapikoneisiin, kun kerran puilla lämmitän. Tänään jäi käteen täyshydraulinen halkoja 8 tonnin puristusvoimalla (paketissa näin luki) testasin ja tollasen 60 cm tyven halkelin. Pituutta pöllillä ei ollut kun 35 cm mutta maksimipituinen menee 52 cm. Hintaa koneella oli alle 300 euroa.
Se on kirveellähalkelu loppu nyt Ei tahdo pysyä kirves käsissä eikä siedä iskuja.
Tukevan näköinen värkki !!
Olen erikoistunut klapikoneisiin, kun kerran puilla lämmitän. Tänään jäi käteen täyshydraulinen halkoja 8 tonnin puristusvoimalla (paketissa näin luki) testasin ja tollasen 60 cm tyven halkelin. Pituutta pöllillä ei ollut kun 35 cm mutta maksimipituinen menee 52 cm. Hintaa koneella oli alle 300 euroa.Elikkö toimii kuin sika, siinä yhessä hommassa. ![]() Se on hyvä värkki tuo, kun siitä löytyy 8 tonnia poveria. Paljoko lie vattiloita. ![]()
2,2 kw ottaa sähköä. Ei tämä ole mikää pikahalkoja mutta tukeva laite siihen kun liiteriin jää aina liian isoja lumppeja jotka ei mahdu pannunpesään. Paino 80 kg.
Tänään vasta herätty ja aamukahvi juotu. Eilen led-nauhaa vaunun vaatepaappiin sekä pöytätason päälle ja lasikaappiin (lämmin valkea). Vaatekaappiin ihan automaattinen kun oven aukasee niin valot syttyy
, löyty kaapista vanha auton ovikytkin. kaapin ja pöytätson valot syttyy entisellä kaapin valokytkimellä ja vanha lamppu pois.
2,2 kw ottaa sähköä. Ei tämä ole mikää pikahalkoja mutta tukeva laite siihen kun liiteriin jää aina liian isoja lumppeja jotka ei mahdu pannunpesään. Paino 80 kg. Sehän toimii, kuin sika siinä yhessä hommassa. ![]() Sehän pelittäisi meikäläisellä mökillä 2500W:n agrin perässä. ![]()
Sehän toimii, kuin sika siinä yhessä hommassa. Meikäläisen agrit jää pieniksi. 2 kw isoin ![]() Olis näitä ollut 5 tonnin työnnölläkin ja 1,8 kw koneella. Hinta 199 €.
Nurmikko leikattu, seuraavaksi lähtee tukka päästä
![]()
Nurmikko leikattu, seuraavaksi lähtee tukka päästä ![]()
Päivän lehti luettu,tuossa Savon kielen oppitunti !
Sain viimein liitettyä kaiuttimen johdot kiinni,oli viikon päivät johdot erkkarilla liitetty.Kylläpä on kähvelit kaiuttimet jotka ostin Kahtaenvaihda:lta.mukava lisä on magneetti kiinnitys jolloin kaiuttimien suuntauskin käy tosi näppärästi,ja ne soikin ihan eri lailla kuin entiset kajarit. Hyvä ostos vaikka itse sen sanonkin
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 211 212 [213] 214 215 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|