Kävin koiralenkillä, niin kuin lähes joka aamu tähän aikaan.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 210 211 [212] 213 214 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin koiralenkillä, niin kuin lähes joka aamu tähän aikaan.
Pelaamassa... On se jännä kun kesä tulee niin liikunnallisiin harrastuksiin on aina vaan vaikeampi mennä...
Kävin uudessa Ikeassa. Eipä ollut ruuhkaa, kun oli vain familylaisille auki. Kortti piti esittää. Huomenna on varmaan kauhea ruuhka, kun on virallinen avajaispäivä.
![]() Osta oma verenpaine mittari,kannattaa seurata paineita,vakava asia !!!Saanko käyttää emännän Omronia, vitsi ) kotana mitattu 138/81-67
Saanko käyttää emännän Omronia, vitsi ![]() -Keräsin kaikki vakuutus kirjat 9kpl...
- On auto.. henkilö..talo..mopo ..kevari..ym. yhteen ja marssin vakuutus yhtiöön jota naapuri aijemin minulle suositteli (Pohjantähti) ja pyysin että laskevat minulle tarjouksen noista lappusista. -Arvatkaa vain paljonko nyky vakuuttaminen maksaa..joku voisi verrata sitä hunajaan..no perjantaina klo 12 palaveri ja katsotaan millä ehdoilla ja hinnalla mennään uuteen yhtiöön jos mennään. -Vanhassa tuli heti kättelyssä muutama kuppukseen viittaava elementti eteen, jos virkailijaa on uskominen. -Niin ja Volvo meni heittämällä katsastuksesta läpi ei kunnolla edes kissaa kerennyt sanoa kun oli leima papereissa.. Leikkasin ja trimmasin njurmikon ja huomenna lähden Krapurantaan. VOP - Kerhon Matkailutereffeille . Tuu Siäkii, nii sitte nähhää!
-Keräsin kaikki vakuutus kirjat 9kpl... Ethän näyttänyt, mitä maksaa "vanhassa" yhtiössä! Ja sitten tarkkana tarjouksen suhteen. Kerran kun tiedustelin hintoja, niin onneksi kysyin, mitä maksaa seuraavana vuonna? Sillä tarjoushinnat olivat vain vuodeksi. Seuraavana vuonna "listahinnat". Ei tullut kauppoja. Toisaalta myöskin sopiva hajauttaminenkin voi olla paikallaan, kun on useita vakuutuksia. pyöräilty
oltu eläintarvikepuutiki ssa hommissa hiukan aikaa ja se olikin hauskaa kun se putiikin puhelin siellä soi ja olin ihan hoo-moilasena "apua mitä pitää vastata " ![]() niin että missä nyt olinkaan ![]() nimittäin ....kuuntelin niin tarkkaa kyyjuttua radiosta että unohdin kokonaan missä olin no onneksi siellä toisessa päässä luuria oli vain vippe ja hänelläkin kuului olevan hauskaa siinä kohtaa , kun sekoilin vastatessani ![]() Tänään ostettiin terassille ( patio ) uudet huonekalut.
Aika hyvän näköiset!
Tänään ostettiin terassille ( patio ) uudet huonekalut. Kyllä ![]() Kappas kun hyvännäköiseksi olet pation mjo saanut..joko harjakaiset on pidetty
![]() Kappas kun hyvännäköiseksi olet pation mjo saanut..joko harjakaiset on pidetty Ei vielä. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 210 211 [212] 213 214 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|