Mielellään sipulle ja tapsalle kuskina
pidetään korvan takana tuo lupaus

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mielellään sipulle ja tapsalle kuskina pidetään korvan takana tuo lupaus ![]() Katterlin Trafin sivuja mutten niistä kyllä hevonkakkaakaan ymmärtänyt. Google löysi Tapiolan sivuilta tiedon, jonka mukaan liikennekäytöstä poisto maksaisi 4€. Joku viksumpi täällä varmaan tietää et onks toi se oikee summa ja onks se liikennekäyttöönott o samanhintanen?
Laskin et auto maksaa päivässä 2,75€ ni ei tarvi montaa päivää seisoa pihalla ku vois jo säästää.. ![]() joo, 8€ poisto + liikenteeseen otto. Meillä hyödynnetään tuota paljonkin, ihan periaatteesta.
Katterlin Trafin sivuja mutten niistä kyllä hevonkakkaakaan ymmärtänyt. Google löysi Tapiolan sivuilta tiedon, jonka mukaan liikennekäytöstä poisto maksaisi 4€. Joku viksumpi täällä varmaan tietää et onks toi se oikee summa ja onks se liikennekäyttöönott o samanhintanen? Juuri noin. ![]() Maksetaanko se 4€ aina samalla kun sen ilmotuksen tekee?
Ehdin mää tässä välissä jo saunassa käymään. Niin ja käytiin me tänään mun mummun luona syömässä vähän perunoita ja kakkua. Huomenna sitten käydään ensin miehen äidin luona ja sitten minun.. Samalla kertaa maksetaaan. Ohjeet on Trafin sivulla ihan selvät.
Maksetaanko se 4€ aina samalla kun sen ilmotuksen tekee? Pankkitunnuksilla ja veloitus heti. Jostain muuten bongasin sellasen et ilmoituksen tekijän pitää olla sama kun maksaja.. Siin esimerkkinä jotain et ei voi siis olla yritys tms, mutta pitääkö siis ilmoitus tehdä auton omistajan nimellä (Kyllä?), autonomistajan pankkitunnuksilla ja vielä autonomistajan tililtä? Meillä kun esim miehellä käyttöoikeus mun tiliini, niin ilmoitus ei varmaan onnistu hänen tunnuksillaan kun autot on mun nimissä
![]()
Maksetaanko se 4€ aina samalla kun sen ilmotuksen tekee? Pankkitunnukset ovat välttämättömät, sillä ensin Trafi tunnistaa omistajan pankkitunnuksilla. Eli omistajalla pitää olla tunnukset. Ja maksaminen vaatii tietenkin nettipankin. Lisäksi tarvitaan rek.otteen kakkososasta se nelinumeroinen koodi. En muista, missä vaiheessa se sinne syötetään, mutta kun sen tekee, niin selviää. Homma on helppo kuin heinänteko. ![]()
Jostain muuten bongasin sellasen et ilmoituksen tekijän pitää olla sama kun maksaja.. Siin esimerkkinä jotain et ei voi siis olla yritys tms, mutta pitääkö siis ilmoitus tehdä auton omistajan nimellä (Kyllä?), autonomistajan pankkitunnuksilla ja vielä autonomistajan tililtä? Meillä kun esim miehellä käyttöoikeus mun tiliini, niin ilmoitus ei varmaan onnistu hänen tunnuksillaan kun autot on mun nimissä Vähän epäilen sellaista, että maksaja voisi olla eri henkilö, koska maksua varten mennään kokonaan uudestaan pankkiin. Mutta ainakin omistajan pitää olla sama, jonka tiliä käytetään tunnistautumiseen. Lisäksi tarvitaan rek.otteen kakkososasta se nelinumeroinen koodi. En muista, missä vaiheessa se sinne syötetään, mutta kun sen tekee, niin selviää. Tää olikin hyvä tieto, kiitos tästä ![]() Hyvin on tullut juttua tänne,kun laitoin tän homman alulle Kiitos siitä sinulle!!! ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 197 198 [199] 200 201 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|