|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 5041 5042 [5043] 5044 5045 ... 5048 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Täytyykö mennä VIELÄ.? Ennen ensi kevättä ?Täytyy, tosin eri autolla Kauppakassi syssyllä. Kävitkö patsas puistossa?No en Kägösessä olisin eilen käynyt mutta kiinni klo 16,mentiin viralliseen Parikkalan puskaan mentiin viralliseen Parikkalan puskaan Todella 'puska' ![]() Pääsin ekana kevyellä kalustolla laivasta Nyt tärppäsi ja jouduin tullin pysäyttämäksi. Kovin tenttasi alkoholista ja tupakasta, mutta kun ei ollut. Kysyi vielä, mitä pakussa kuskaan ja sanoin rehellisesti, että siellä on punkka. Eivät olleet kovin kiinnostuneita pakettiauton sisustamisesta. Todella 'puska'Ennemmin tuo on puska kuin huoltoaseman asfalttipiha. Laivalla Vuosaareen...Meilläkin viime kesänä ei ketään kiinnostanut auto vaan Puolan vastaisella rajalla pysäytettiin ja katsottiin minun olkapääni yli sängylle. Hauska sinänsä, että silloin ilmoitettiin Saksan pysäyttävän kaikki maahan tulevat pakettiautot ja rekat....no Hollannin ja saksan rajalla vastakkaiseen suuntaan olikin sellaista parin kilsan jonoa.... Ja itse asiaan eilen tultiin Kuopiosta muuttokuorman kanssa, joten nyt hirvolimon nahkapenkeillä kohti PK-seutua, jossa käymään faijan haudalla ja siitä noin viikoksi mökille. Ennemmin tuo on puska kuin huoltoaseman asfalttipiha. Niinhän minä sanoin. Asiallista toimintaa kunnalta..
Asian vierestä niin ei ollut Alkon akselissa enää rasvanippoja ? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 5041 5042 [5043] 5044 5045 ... 5048 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|