Pienelle merimatkalle lähdettiinAika paljon kallistelee... Tulisin merisairaaksi. Vieläkö hän se keinuttaa vai joko kuva pysyisi oikeassa asennossaÄlä ota enää... ![]() Vieläkö hän se keinuttaa vai joko kuva pysyisi oikeassa asennossaota kuva luuri vaaka asennossa.org ei osaa kääntää kuvia. Ai,mä kun oon aina luullut että kuva pitää ottaa luuri pystyasennossa., jotenkin mun mielestä luontevampaa .no tuossa näkymää hotellilta Kunhan videot ottaa vaakaan. Niiden pystykuvaajat pitäisi viedä saunan taakse. Kunhan videot ottaa vaakaan. Niiden pystykuvaajat pitäisi viedä saunan taakse.Hankala kuvata kirkontorneja vaaka-asennossa... ![]() Mitä maksoi glögi Tallinnan torilla?6-8 € laadusta riippuen plus 2€ mukipantti. Perjantaina testailemaan myös glögejä....Uus Maailm odottaa.
Tosin hieman epäilyttänyt että niiden glögeissä on prosentit vähän kuin kiinalaisissa mainoksissa.... ![]() Tiskattu kauppakassi kun ei enää meinannu väriä nähdä , kyl pysyy ainaki huomiseen ku vast sit kaupunkiin reisu.
|