7 km liukureilla umpista.Saisiko saman suomeksi.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4922 4923 [4924] 4925 4926 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
7 km liukureilla umpista.Saisiko saman suomeksi. Saisiko saman suomeksi. Olisko 7 km umpihankea liukulumikengillä? Risusavotassa velipojan kera. Risut oli tälläkertaa 10 - 40+ cm
![]()
7 kilsaa liukureilla persmäkeä? 😆 Paljoti mahdollista. Täällä ei ole umpihankea. Ja tästä syystä liukulumikenkiä. Siksi outo termi. Paljoti mahdollista. Täällä ei ole umpihankea. Ja tästä syystä liukulumikenkiä. Siksi outo termi. Toista metriä on lunta, aika sopivasti. Pakkanen nimellistä, 5-10. Ei liukulumikenkäilyyn (ihan väärä käännös "Skin skid skies" termistä) tarvii umpista - kyse suksista eikä kengistä, tosin osassa ei skinejä (pitokarvaa) vaan suomut..
Raskasta se on umpisessa liukkareilla, jos ei ole kantoa. Mieluiten itse menen mettäsuksella sellaisessa olosuhteessa, jos pitää "luntanostella" Minä kutsun omia liukulumikenkiäni risukkosuksiksi...
Tanssin Hankasalmen Revontulessa sellaiset valssit etten muista 50 vuoden aikana koskaan nauttineeni näin. Pekkaniskan pojat ja tanssipari. Sanat ei riitä.
Kävin TalviHeikissä...
Turun Messukeskuksessa. https://www.espoo.fi/fi/nayttelykeskus-weegee/futuro-talo Hyvä kun toivat pois sieltä Puulalta! Oli se niin karmeen näkönen... Missä?Tuollainen Futuro oli aikoinaan mun vaki kahvipaikka... Olisko ollut -70 luvun loppua, kun parkkeerasin rahtikoneeni aina Lahnajärvelle. Kävin kuumalla ilmalla uimassa ja Ufossa kahvilla. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4922 4923 [4924] 4925 4926 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|