Mitenkäs tämä ohje?
https://www.youtube.com/watch?v=Add3YBxzj50
Kun koneessa on rajallinen määrä varattuna Windowsille (nyt w10), niin paljonko pitää asemalla olla tyhjää tilaa, jotta w11 päivitys onnistuu?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4908 4909 [4910] 4911 4912 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mitenkäs tämä ohje? Kun koneessa on rajallinen määrä varattuna Windowsille (nyt w10), niin paljonko pitää asemalla olla tyhjää tilaa, jotta w11 päivitys onnistuu? Kun koneessa on rajallinen määrä varattuna Windowsille (nyt w10), niin paljonko pitää asemalla olla tyhjää tilaa, jotta w11 päivitys onnistuu?Kuinka pieni kowo sulla? Pirkkamatka matkamessuille. Ilmaisliput, ei pysäköintiä, ei narikkaa. 2 karamellia sain messuilta.
Kävin Kimarassa konsertissa Iiro Rantala ja Jazz Jkl Collective.
Kävin fillarilla pyörähtämässä kuntoportaissa. Kadut oli kuivia ja jäisiä, hyvin sepelöityjä.
Matkamökin etupään maton pesin oon kyllä ennenkin kirjoittanut viestin tuosta silmäniskuhymiöstä, kun mulle se ainakin merkitsee että siinä on joku piiloviesti tai jotain salamyhkäistä mitä pitäis tajuta. esim: matkamökin etupään maton pesin (oksenkin siihen eilen bileissä punaviinit). Vähän sama kuin kirjottaisi "kävin kaupassa ", niin eihän siinä oleta että henkilö kävi ostaa siwasta jauhalijaa ja maitoa.Tuo se mulle, päivitän tai asennan puhtaana. Tämmöistä näyttänyt jo tovin, koskakohan korjaantuu? oon kyllä ennenkin kirjoittanut viestin tuosta silmäniskuhymiöstä, kun mulle se ainakin merkitsee että siinä on joku piiloviesti tai jotain salamyhkäistä mitä pitäis tajuta. Kun kihti on niin punkkua ei voi nauttia saati juoda, valitettavasti ![]() Tämmöistä näyttänyt jo tovin, koskakohan korjaantuu?Ehkä HP support tietää paremmin. Tai HP foorumilla jollain skripti tallessa. Kun kihti on niin punkkua ei voi nauttia saati juoda, valitettavasti Valkkaria? https://www.youtube.com/shorts/54-QmxXGoVs Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4908 4909 [4910] 4911 4912 ... 4999 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|