Joulu siivousta,eli imuroin tietokoneen pölyistä puhtaaksi.😂
Meillekin tuli maa valkeaksi,sentin satoi lunta.
Meillekin tuli maa valkeaksi,sentin satoi lunta.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4884 4885 [4886] 4887 4888 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Joulu siivousta,eli imuroin tietokoneen pölyistä puhtaaksi.😂
Meillekin tuli maa valkeaksi,sentin satoi lunta. Saavuttu legendaariselle Teeriharjulle; ei tungosta. Epassilla taasen, vähiin käy ennen kuin vallan loppuu
Lumihommia loppuun. Hain laina traktorin ja kimppa hakkurin pihaan, on monilla tekosyillä hakkeen teko siirtynyt elokuulta talveen.
Tän talven ekat lumityöt tuli tehtyä,klo 13 mennään teatteriin katsomaan pikkujoulu show ja sen jälkeen kiinalaiseen syömään.
Oho, pikkujoulu show onkin 2 viikon päästä,tänään mennään katsomaan patriarkkia Aamulla -5 niin pari pakastinta sulattelin kun sai pihalle niin ei sulannut nyt kaapit päällä vartoon et kylmenevät niin saa sapuskat ja muut takaisi n oli muuten eka vähän kylmempi aamu.
Lumitöitä ajelin pihamaalla kun lumenpemotin viimein suostui käymään pidempään kuin startista 2 sekuntia. Muiden tarkasteluiden jälkeen tankin jämät tyhjäksi ja pienkonebensaa tilalle. Kutittelun jälkeen jo vain törähti ja jäi käymään.
Kohta saunaan! Lähtöselvitys Tämä on hyvä. Mulla on vielä kymmenisen päivää. Olin Lintulahden karavaanialueen pikkujoulussa.
Katos 575 massikka, olen tuommoista paljon ajanut nuorena poikana
![]() Katseltu kaksi romanialaista laittoi panelit katolle ja vetivät kaapelin autotalliin, 2 tuntia meni.
Sitten tuli belski ja laittoi keskuksen paikalleen ja kytki päälle, 2 tuntia meni. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ois kiva tietää mitä sanoo viikon päästä tule sähköyhtiön mittarin Asentaja joka haluaa ensin nähdä 10 vuotta nuoremman sähkötarkastustodis tuksen tai viimeisimmän muutoksen jälkeen taloon tehdyistä muutoksista piirustukset ja tarkastustodistukse n;) Edellinen koko taloa koskeva on tehty muistaakseni touko / kesäkuussa tänä vuonna eikä siinä mitää ollut aurinkopaneleista. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4884 4885 [4886] 4887 4888 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|