Pikkuhiljaa sain kaikki toimimaan, siisti sisältä, vähän kulumaa ja ovia rispaantunut.
Yö nukuttu hyvin ja tyytyväinen oon.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4834 4835 [4836] 4837 4838 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pikkuhiljaa sain kaikki toimimaan, siisti sisältä, vähän kulumaa ja ovia rispaantunut. Yö nukuttu hyvin ja tyytyväinen oon. ![]() Alkuverryttelynä päivä ylitöissäSaa nähdä, mistä taas itseni löydän.
Luonnikasta reissua.
Pakkasin retkipakun ja lähdin vihdoin reissuun... Eilen aloittelin pakkausta ja tänään nokka johonkin suuntaan. Jysäytetty 233 hummaa käyntiin ja siirrytty Raisioon Kumman allekirjoituksessa mainitun olet optimoinut? ![]() ![]()
Eilen aloittelin pakkausta ja tänään nokka johonkin suuntaan. Onnela löytyi. Onko täällä muita? Myönteinen yllätys oli että hinta on 50 000 - 75 000 isompi mitä itse kuviteltiin saavamme. Hiljainen myynti alkoi heti muutamalla piha- ja sisäkuvalla. Ja kun ammattikuvaaja on käynyt niin kolmen neljän viikon kuluttua pitävät omille asiakkailleen avointen ovien päivän. Ja sen jälkeen jos ei ole kaupasta tietoa julkaisevat kaikkilla maan asuntomyyntisaiteil la ilmoituksen. Eli nyt eikun odotellaan... Mitä nähtävää mahtaisi olla Kapellskär-Trelleborg välille, vai löytyykö mitään? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4834 4835 [4836] 4837 4838 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|