Laitoin aamulla siniristin salkoon 🇫🇮
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4779 4780 [4781] 4782 4783 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Laitettu kynttilät ikkunalle jotta kulkijat osaa tulla
![]() Hyvää itsenäisyyspäivää itse kullekkin säätyyn katsomatta ! Kävin valtakunnallista paraatia seuraamassa,ja veljen poikaa jututtamassa raketinheitin auton luona.Jestas että oli kylmä, vaikka olin hyvin pukeutunut.Liput suorana tangoissa ja -19.
Laitettu kynttilät ikkunalle jotta kulkijat osaa tulla Etappitalo vähän kauempana mutta hyvä jos joku tarvii. Hyvää itsenäisyyspäivää sinnekin.
Nyt palattu Häyhän kotipaikkakunnalta kotiin.
Nyt palattu Häyhän kotipaikkakunnalta kotiin.Kävitkö Simon haudalla? Mä Pesin aamulla sisäsaunan ja kylppärin, äsken öljysin lauteet. Seuraavaksi uunin kimppuun... Käyty tuplapiikillä, flunssa ja keuhkokuume. Kuunneltu ylävartalon skannauksen tulokset, nyt sitä ollaan virallisesti kalkkis
![]()
Kävitkö Simon haudalla? Kyllä kävin ja laitoin kynttilän. Pitkästä aikaa kävin matkamökkiä katsomassa, sairasteltu pitkin syksyä. Auton kellokin oli vielä kesäajassa.
Hyvin oli tallissa säilynyt. Talvikumit laitettiin myös alle, jos tässä vaikka jossain kävisi. Siirrytty Saijatuupaseen muutama koppi leirissä💪
Opetin tyttäriä lajittelemaan, siivosivat kaappeja ja vaatehuoneitaan. No nyt on kymmenen jätesäkkiä tallissa, huomenna vien ex vävyvypojan firmaan tuhottavaksi. Vanhat vaatteet, muovit, metallit ja Elektroniikka omissa säkeissään.
No elektroniikka vien ser konttiin. Kaivoin vanhan tallentavan digiboksin kaapista. Löysin scart muuntimen ja hyvin Topfield heräsi. Tässä mallissa ei niitä kuuluisia konkka vikoja. Sieltä löytyi vanhoja musa ohjelmia jotka alunperin BBC :n -70 luvun tuotantoa. Hauskaa katseltavaa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4779 4780 [4781] 4782 4783 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|