Tänään loppui autottomuus. Olen nyt onnellinen "nuperoauto mies ". 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4766 4767 [4768] 4769 4770 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tänään loppui autottomuus. Olen nyt onnellinen "nuperoauto mies ".
Tänään loppui autottomuus. Olen nyt onnellinen "nuperoauto mies ". Onneksi olkoon 🤝 Turvallisia kilometrejä. Onneksi olkoon olo on kuin pikkupojalla
Ei muuta kuin kiertämään lankapippaloita🎸🤠 Katseltu lossin liikkumista ja päivemmällä Halloween pippaloihin.
Tänään loppui autottomuus. Olen nyt onnellinen "nuperoauto mies ". Onneksi olkoon, paljon turvallisia reissuja. Ei vielä muuta kuin herätty aamu tuimaan klo 5,30 tähä päivään, eilen kävin matkakulkimen oikean takapyörän laakerin vaihdossa ja saman tein kävin hakemassa leiman konttorilla.taas saa ajaa körötellä vuoden.
Minulla Jumpy ollut jo pari viikkoa poistettuna.Stefan vaihto riitti. Ei ollut öljy päässyt jakopäätä pilaamaan.
Pitkästä aikaa viikonloppu kotona. Sen johdosta tekaisin satsin aleksanterinleivoks ia.
Vaihdettu nastagummit Sonaattiin. Tasan 30min meni.
Tilasin lihaa. Luutonta ja nahallista possunkylkeä 4,5 kg sekä naudan Hanger Steakia 3 kg.
https://www2.atria.fi/lihakauppa/ Tänään loppui autottomuus. Olen nyt onnellinen "nuperoauto mies ".Esittele nyt muillekin. Onnea, tervetuloa alempaan kastiin 👍😄 Tänään loppui autottomuus. Olen nyt onnellinen "nuperoauto mies ". Hienoa, että löytyi ratkaisu.
Joo nyt on Kabe, malli nupero. Kontti on ohjaamon päällä ja ojaamon istuimia ei voi käyttää istuinryhmässä. On uitettu Ruotsista ja vähemmistökansalain en myi 75000 oli joku kerinnyt jo sillä ajaa. Muistaakseni vuosimalli 2005. Sillä on tästä lähin liikuttava. Nupero mikä nupero.
![]() Joo nyt on Kabe, malli nupero. Kontti on ohjaamon päällä ja ojaamon istuimia ei voi käyttää istuinryhmässä. On uitettu Ruotsista ja vähemmistökansalain en myi 75000 oli joku kerinnyt jo sillä ajaa. Muistaakseni vuosimalli 2005. Sillä on tästä lähin liikuttava. Nupero mikä nupero. Ei kun tietä näyttämään puskaparkkeja kohti ![]() Minulla oli aikanaa ford alustanen missä ei alunperin etupenkit kääntyneet, laitoin vänkärin penkkiin kääntöalusta, oli huvä tila lisä. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4766 4767 [4768] 4769 4770 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|