rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9960802 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:26
  • Italiafani
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #71460 : 18.10.2023 kello on 07:46 »
Kyllä, JYSKistä.
Mun mielestä ne on vielä huonompia kuin Ruottalaiset varsinkin materiaalin puolesta.  Thumbd Thumbd

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:17
  • Escucha el Oi!
« Vastaus #71461 : 18.10.2023 kello on 07:53 »
Mun mielestä ne on vielä huonompia kuin Ruottalaiset varsinkin materiaalin puolesta.  Thumbd Thumbd
Kyllä.

Toki oon aina ihmetellyt myös ihmisiä joidenka mielestä Ikean huonekalut ois vaikeita koota. Onkohan niillä lapsena jäänyt Legot ja koottavat pienoismallit välistä?
Tietty jos on pula-ajan lapsia mutta kun osa nuoremmistakin valittaa että ovat ylitsepääsemättömiä koota.

Mun mielestä idean ohjeet on aina ollut hyvinkin laadukkaita ja ymmärrettäviä. Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:16
  • viva la France
« Vastaus #71462 : 18.10.2023 kello on 08:05 »

Toki oon aina ihmetellyt myös ihmisiä joidenka mielestä Ikean huonekalut ois vaikeita koota. Onkohan niillä lapsena jäänyt Legot ja koottavat pienoismallit välistä?

Mun mielestä idean ohjeet on aina ollut hyvinkin laadukkaita ja ymmärrettäviä. Thumb

Se on se lukutaito joka siinä aiheuttaa ongelmia, ei ymmärretä edes numeroista mikä tulee ensin,
ykkönen vai vitonen.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:31
« Vastaus #71463 : 18.10.2023 kello on 08:44 »
Aikanaan ostettu jotain Jyskin umpipuisia kalusteita ja kyllä minä pidän niitä parempana kuin Ikean lastulevyt.
Jyskiläisiä kasannut mm. apteekkarin lipaston 15 laatikolla ja useammat pihakalusteet ja kyllä ne ohjeet on mun mielestä ihan yhtä hyviä Jyskillä kuin Ikealla - Ikeaakin on tullut kasailtua.

Jyskillä on ollut kalusteliikkeistä ylivoimaisesti paras takuu ja asiakaspalvelu takuuasioissa. Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:25
« Vastaus #71464 : 18.10.2023 kello on 09:30 »

Laatu on sitten huonontunut.
Tässä ympärillä on vuosikymmeniä wanhoja tanskalaisia keittiökaappeja ja ne on ihan iskussa.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:49
  • Retkeilijä
« Vastaus #71465 : 18.10.2023 kello on 19:17 »
Männä syksyjen reseptillä : laitoin saunan päälle ja pyöräilin lammille uimaan; takastullessa kuumille lauteille🥵

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:15
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #71466 : 18.10.2023 kello on 19:20 »
Kokosin toissapäivänä hankkimistani yöpöydistä toisen. On turha irvailla IKEAn palapeleistä. Samanlaisia ne on muillakin. Koko iltapäivä meni tässä ensimmäisessä, huomenna toinen mennee nopeammin.

Nyt on koottu toinenkin. Taisi mennä yhtä kauan, kun tein harkiten, että ei tulisi virheitä kun "olen oppinut".

• Kaikkien Kaveri
  • Italiafani
« Vastaus #71467 : 18.10.2023 kello on 21:38 »
Kyllä.

Tietty jos on pula-ajan lapsia mutta kun osa nuoremmistakin valittaa että ovat ylitsepääsemättömiä koota.

Ainakin helpommin ymmärrettäviä kun Tanskalaisten.

• Kaikkien Kaveri
  • Italiafani
« Vastaus #71468 : 18.10.2023 kello on 21:42 »
Aikanaan ostettu jotain Jyskin umpipuisia kalusteita ja kyllä minä pidän niitä parempana kuin Ikean lastulevyt.
Jyskiläisiä kasannut mm. apteekkarin lipaston 15 laatikolla ja useammat pihakalusteet ja kyllä ne ohjeet on mun mielestä ihan yhtä hyviä Jyskillä kuin Ikealla - Ikeaakin on tullut kasailtua.

Jyskillä on ollut kalusteliikkeistä ylivoimaisesti paras takuu ja asiakaspalvelu takuuasioissa. Thumb
Toi vaihtotakuu on kyllä uskomaton kun tilaat netistä niitten tuotteen ja toteat myöhemmin et en tykkääkkään tästä niin ei muuta kun vaihtamaan. Itse vaihdoin asentotuolin kolme kertaa ja kun ei ollut sopivia niin sain rahat takaisin Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:16
  • viva la France
« Vastaus #71469 : 19.10.2023 kello on 11:21 »
Käyty piikillä ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 12:49
  • Retkeilijä
« Vastaus #71470 : 19.10.2023 kello on 17:36 »
Tultu mökkiä lämmittämään ja asustelemaan ym. pikku puuhastelua :)

• Kaikkien Kaveri
  • Italiafani
« Vastaus #71471 : 19.10.2023 kello on 17:49 »
Surtu parhaan kaverin syöpädiaknoosia

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:05
« Vastaus #71472 : 19.10.2023 kello on 18:17 »
Matkakuljinta kävin näyttämässä konttorilla mutta ei kelvannut leimalle kun oikea takapyörän laakeri äänsi  hieman ei klappia sanoin että vaihdetaan ett ei kukaan tollaisella aja kun voi jymähtää ajossa, ei tainnut uskoa kun pisti näytille.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:25.11.2024 kello on 00:04
« Vastaus #71473 : 19.10.2023 kello on 19:12 »
Matkakuljinta kävin näyttämässä konttorilla mutta ei kelvannut leimalle kun oikea takapyörän laakeri äänsi  hieman ei klappia sanoin että vaihdetaan ett ei kukaan tollaisella aja kun voi jymähtää ajossa, ei tainnut uskoa kun pisti näytille.
Ei ole enää nykyään uskonasia vaan viallisesta (ääntävästä)  laakerista  on määräysten mukaan pakko hylätä kuten myös liiasta laakerivälyksestä vaikkei ääntäisikään.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:50
    • circleset
« Vastaus #71474 : 20.10.2023 kello on 17:41 »
Talviteloille laitto hommia mökillä. Ponttonilaiturin kulkusillat hilattu rannalle. Tyhjennetty kesävesilinjastot. Nypitty Master vedestä rantatrailerin päälle. Ajettu makea vesi koneesta läpi ja otettu pilssit ja akut irti. Huomenna veneen pressutus.

Aina vaan jaksaa hämmästyttää tuon mönkijän vetokyky  Thumb