Laitoin talooni muutakin lämmitystä päälle kuin ilmalämpöpumpun.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4748 4749 [4750] 4751 4752 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Laitoin talooni muutakin lämmitystä päälle kuin ilmalämpöpumpun.
Tilasimme "uuteen" kotiin uuden sohvan.
Koppasin mustamarja-aroniaa. Mitäs niille tänään tehdään?Mä olen keittäny hillox. Aika mauton et joutuu laittaan reilusti karppisokeria ja vähän jotain sitrusta joukkoon. Hilloksi ja mukaan 1/3 osa omenaa, tulee maukkaampaa. Aronia on superterveellinen marja ja kun se on kunnolla kypsä, ei niin karvaskaan.
Koppasin mustamarja-aroniaa. Mitäs niille tänään tehdään? Soseeksi ja pakkaseen ilman mitään lisäaineita. Koppasin mustamarja-aroniaa. Mitäs niille tänään tehdään?Rouva pussitti ja pakasti marjoina. Sitten talvella nautitaan jossain muodossa. Vuosikymmen sitten tein marja-aroniasta parhaat viinini. ![]() Matkamökin vesi- ja poltto-ainesäiliöt täytin. pullon kaasua ( 10,5 kg ) kävin vaihtamassa täyteen, 27,50 euroa maksoi.
Mauto katsastettu ilman huomautuksia. SF caravan alennuksella 36e. Ja dieselryntäytys etukäteen 20e ilmastointihuollon kanssa samalla iskulla.
Kävin kalaryssäyksessä. Samalla ihmettelin Turhan Höpöttäjän pihalla ollutta nuperoautoa? Ei ehkä ole kuitenkaan.
Minä kävin myös kalaryssäyksessä. Voimattoman olon kanssa. Ostin testiliuskat...Koro na. Alatalon Rompepäiviltä sain. Monen muun lailla.
Niin siellä pihalla oli minun pikkurellu. Entisestä muistista. En ole vielä löytänyt Niesmanin Artoa. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4748 4749 [4750] 4751 4752 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|