Herätty SFC Laamalansaaresta. 4kk olikin huilia kämppärielämästä
Mahtava sauna oli👍 Josko tänään nokka kohti Kotkaa..
Mahtava sauna oli👍 Josko tänään nokka kohti Kotkaa..|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4731 4732 [4733] 4734 4735 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Herätty SFC Laamalansaaresta. 4kk olikin huilia kämppärielämästä
Mahtava sauna oli👍 Josko tänään nokka kohti Kotkaa..Herätty SFC Laamalansaaresta. 4kk olikin huilia kämppärielämästäLaamalansaaressa on tosi hyvä sauna. Tervetuloa Kotkaan Täällä olis tarjolla Turkkilainen saunaJokos sitä taas ollaan etelän lämmössä, vastahan sä olit Näyttää ihan Alaniasta. Nyt kyllä tarkenet, mulle aivan liian kuuma. Syys/lokakuun lämmöt on mulle just passelit Norjasta kotiin paluun jälkeen muutama päivä piti vetää henkeä. Tänään sitten siivottiin vankkuri perusteellisesti sisältä ja pestiin ulkoa. Siistiltä näyttää kaikin puolin
Kävin poimimassa mustikoita reilun sankollisen,riittää meille.
Jokos sitä taas ollaan etelän lämmössä, vastahan sä olitTäällä ollaan kun juniori tuli alkuvuodesta täysikäiseksi ja halus mun kanssa vielä lähteä jonnekkin niin pakkohan sitä oli suostua tänne kun niin halus, syyskuun alussa on seuraava reissu Samokselle jos vaikka olis jo kelit hiukan viilenneet Kävin poimimassa mustikoita reilun sankollisen,riittää meille.Mä tilasin 2 ämpärillistä, enempää ei mahdu pakkaseen. Haettu aamupäivällä Ronjalle ekinokokkilääkitys ja merkinnät passiin.
Sen jälkeen käyty VW-automuseossa ja Autostadtissa. Melkein tuli autojen yliannostus. Ja apostolinkyydillä edeten kasassa jo yli 20000 askelta... Huomenna Travemundeen. Alkaa olla loma olemaan kohta paketissa. Kunhan ei Finnlines enää tee källikkää ja pääsisi suoralla yhteydellä Suomeen... Käveltiin Pitkäkoskelle, no kahvio kiinni niin kävelimme Paloheinän majalle ja bussilla kotiin. Joku 8-9km tuli kävelymatkaa
Kävin verkoilla, ei ollut hukkareissu, huominen ruoka hankittu
Siirrytty Varkauden eteläpuolen uimarannalta Heinäveden ja Valamon luostarin kautta SFC Alataloon. Luostarista viiniä ja joku muisto, kaffiteltiin.
Alatalossa huoltotauko ja saunominen. On tullut uusi huoltorakennus sitten viimekäynnin. Hyvä paikka edelleen, ja paikka aivan saunan ja rannan vieressä. Sitten kohti Ylivieskaa, yksi yö jossain välillä. Taas ravit Ylivieskassa, nyt kaksipäiväiset. Keltaisessa autossa istutaan pari päivää. Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4731 4732 [4733] 4734 4735 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|