|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4718 4719 [4720] 4721 4722 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^Hyvä tuli. Kun on vähän korkeammalla niin tyhjeneekin hyvin.
-Laitoithan verkon kontin aukkoon ettei pikkuötökät putoa surman suuhun? Verkko on juu, estää sääsket ja roskat
Talveksi pitää pömpeli nostaa vähän sivummalle, tulee raskaasti lunta tuosta lappeelta yleensä. Verkko on juu, estää sääsket ja roskat Lähinnä tommosista kissaa pienemmistä eläväisistä olin huolissani mutta eihän niitä hyttysiäkään enää kuulemma liikaa ole Sadeveden keruujärjestelmän rakennus, hommasin biltemasta kourua pari pätkää kiinnikkeineen, syöksytorvi "omaa" varastoa ja ibc kontti torista.. sateita odotellessaMulla on samanlainen systeemi ja syksyllä sateiden jälkeen ihmettelee sitä p…an määrää mitä ilmasta tulee kun säiliön seinämät on aivan mustat sisäpuolelta vesirajan kohdalta Mulla on samanlainen systeemi ja syksyllä sateiden jälkeen ihmettelee sitä p…an määrää mitä ilmasta tulee kun säiliön seinämät on aivan mustat sisäpuolelta vesirajan kohdaltajos sattuu olemaan takka ja puukiuas mitä käytetään rakennuksessa mistä vesi kerätään niin itse se "p*ska" on aiheutettu ![]() Ja sitten meillä on vielä sellutehdas
Laitoin kolmannen vesipytyn, tuntuu kaikki täyttyvän tänään.
Eilen illalla kastelin mustan alla olevan tyhjäksi. ![]() Mulla on samanlainen systeemi ja syksyllä sateiden jälkeen ihmettelee sitä p…an määrää mitä ilmasta tulee kun säiliön seinämät on aivan mustat sisäpuolelta vesirajan kohdaltaMeillä töönä pytyn sisään muodostuu, koivun urpuista männyn ym. roskista, hyvänä lisänä runsas siitepöly keväällä. Vaikka veden otan sadevesi/salaoja kaivosta uppopumpulla. Painavat roskat jää pohjalle, kevyet pintaan. Valoa läpäisevässä pytyssä leväkasvustokin on voimakasta. Siksi Blumat tippukastelu järjestelmä vaatii pimeän pytyn, koska vesi tulee kovin pienestä reijästä, max. yleensä tippa/ sekuntti. Pidelty saret ja ukkost pari tuntii vet tuli 35mm ny paistaa mut ukko viäl kolistelee kauempa
Herätty pellolta kolme vaunukuntaa meitä oli
Käytiin katsomassa SFC Sydänlampi, rauhallinen paikka Edelleen sataa kaatamalla välil pitää jonkun minuutin taukoa Pohjois savossa tee sit jotain muuta ku kisoja tveestä.
Edelleen sataa kaatamalla välil pitää jonkun minuutin taukoa Pohjois savossa tee sit jotain muuta ku kisoja tveestä. Missäpäin Pohjois-Savossa? Ei Länsi-Kuopiossa ainakaan. Vedin lipun salkoon hieman etuajassa kun menen nyt saunaan. Missäpäin Pohjois-Savossa? Ei Länsi-Kuopiossa ainakaan.Rautavaara ilma+16 Nautittu Saimaan laineilla lähes pilvettömästä taivaasta ja +25 asteen lämmöstä § ny rilllataa
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4718 4719 [4720] 4721 4722 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|