Maastopyörän keväthuolto valmistui. Ekat maastolenkit tehty.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Hurjan näköinen laitos
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4712 4713 [4714] 4715 4716 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Maastopyörän keväthuolto valmistui. Ekat maastolenkit tehty. Hurjan näköinen laitos Eilen vaimon kanssa pieni "risteily" Tammisaaressa vanhalla pirtureitillä. Trelängenin neljän saaren välissä on kaunis pieni laguuni.
![]() Pojan poikien 20 v. (8ja12) synttäreillä. Sää oikein sopiva ulkoilmassa juhlimiseen.
Hurjan näköinen laitosMun tarpeisiin oikeinkin sopiva, lisäksi on ollut erittäin kustannustehokas. Ainoa haittapuoli, kun joka vuosi tulee "painoa lisää"? Aina vaan vaikeampi minun saada sitä oooppelin katolle. Otettu matkamökki liikennekäyttöön. Vielä kun kävis tankkaamassa sen verran et pääsee ruottin puolelle tankkaamaan ”halpaa ” naftaa
![]() Otettu matkamökki liikennekäyttöön. Vielä kun kävis tankkaamassa sen verran et pääsee ruottin puolelle tankkaamaan ”halpaa ” naftaa Onko se ruåttissa halvempaa? Ruotsissa 21,7-22,3 kruunuissa on diesel, taitaa euroissa olla 1.90 vähän yli. Minä en ainakaan näe syytä tänne jättää tankkausta
Ruotsissa 21,7-22,3 kruunuissa on diesel, taitaa euroissa olla 1.90 vähän yli. Minä en ainakaan näe syytä tänne jättää tankkaustaTurun puoles halvimmillaan st1 183,5 Turun puoles halvimmillaan st1 183,5puolituntia sitten ajoin Pansiontietä, siellä 1,738 puolituntia sitten ajoin Pansiontietä, siellä 1,738Mikä asema, saa illalla tankin täyteen Mikä asema, saa illalla tankin täyteen Siin olerex/seo on yleensä halvin, mutta se ei kyllä virallisesti ole Pansiontiellä vaan tuontiväylä. Ruissaloon päin siis. Edit: eikä siinä silti ole koskaan edes jonoa. Ehkä ihmiset ei tajua että siitä saa, kun vieressä on vain truckdiesel pisteitä. Norjassa tankkailin muuteltuna kurssille jotain 1.70 dieseliä, ruotsin puolella oli n 10 senttiä kalliimpaa eli 1.80~90
Maalasin kulkimen sisäkaton, asensin uuden polttimen jääkaappiin, tuntuu toimivan, 7astetta lämmintä kaapissa kun on ollut 3 tuntia päällä. Meinasin pimennysverho korjailla mutta ompelukone oli eri mieltä, en sitten ommellut.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4712 4713 [4714] 4715 4716 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|