Puskurin irroituksesta luovuin, on nuo kulmapalat muovihitseillä liitetty toisiinsa.
Puskurin irroituksesta luovuin, on nuo kulmapalat muovihitseillä liitetty toisiinsa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4688 4689 [4690] 4691 4692 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() https://yle.fi/aihe/miljoona-roskapussia Mutta se on vielä sabotoinnin vuoksi telakalla. Ja sovin isäntävuoron kesäkuulle. Kesäkuussa ei pääse käymään. Ehkä syksymmällä häätyy tulla tarkistamaan, miten alue on kehittynyt. Parkkeerata komiasti rantapaikalle. Syksyllä meni toiselle puolelle kivi läpi renkaasta niin se meni silloin vaihtoon. Takana on sekava halparengastus molemmilla puolilla.Mutta kyyti tasoittui. Meinasin että ei uskalla ehkä kotia asti ajaa. No nyt Figuerissa ja huomenna Ranskaan. Vaihdoin sivuluukkuun kaasujouset. Toinen oli täysin veltto, toinen ainakin lähes uudenveroinen. Päätyy hyllyyn varaosaksi ja saattaa olla sama kuin takatallin ovissa. Takatallinkin kerkesin siivota ja pikkuisen pohtia iänikuista järjestysongelmaa.Mulla on toi sama ongelma et joka talvi vähän täytyy muuttaa kamojen järjestystä. Ajattelin suosiolla hankkia setin Quickfistejä ja pari ”haravanripustustelinettä”. Ehkä myös 2 kpl magneettilistoja, niin saa kevyet listat ja meisselit helposti saataville. Kahdella luulisi pysyvänkin. Vielä haen Motonetistä 20 m tee-se-itse mustekalakumiköyttä . Sillä kiinni ne mitä ei seinään muilla kiinnikkeillä saa.Mulla mustekalojen tilalla reiällistä ”sukkanauhaa” ainakin kaikki grillivehkeet pysyy hyvin seinällä. Toi magneettijuttu on hyvä myös takatallissa. Keittiössä mulla jo onkin. En ole käynyt Juvan lähelläkään vuosikausiin. Siinä on 250km eroa. Parit kaasuputelit asennettu kotaan ja kärryyn.Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4688 4689 [4690] 4691 4692 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|