"Nää on mun maita, täällä ette perkeleet ajele"![]()
![]()
Siinä taas yksi lapsellinen möläys.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4684 4685 [4686] 4687 4688 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
"Nää on mun maita, täällä ette perkeleet ajele" Siinä taas yksi lapsellinen möläys. ![]() Siinä taas yksi lapsellinen möläys.löysää vaan sitä karvahattusi remmiä niin helpottaa, et sinä niille kelkkailijoille mitään mahda joten kannattaa tarkistaa sitä omaa asennetta. ![]() Puita pinosin. Takatalliin kesäkalusteita sijoteltiin. Älytelkkarin laiton vanhan tilalle nyt pystyy karaoket peilaan
![]() Vaihdoin henkilöautoon renkaat, pesin vanteet ja laittelin ilmaa neljän polkupyörän renkaisiin.
Seuraavaksi valmistelemaan Hymerin renkaanvaihtoa, mutta sitä en jouda tehdä tänään.
No täällä se on tallessa. Sinähän voisit alkaa tuuraamaan erästä edesmennyttä mäkihyppysankaria ![]() Kaapattu tili ei tietääkseni ollut jäsenistöstä. Muta tilin omistajan puoliso on ollut jäsenenä. En vaan muista nimimerkkiä.Meillä juuri näin, mutta olen vielä mukana. Vaimolla kaksi kertaa kaapattu, samoin alkoi tulla ihmettelyä tutuilta miksi kyselee puhelin numeroa. Jopa serkkuni jota en ole kuullut tai nähny noin viiteenkymmeneen vuoteen oli kaivanut puhelin numeroni ja kyseli. Siis jotain mukavaakin. Lähetetty minun SM-F916B laitteesta Tapatalkilla Auton pesu ja autoon sekä vaunuun kesärattaat alle. Auton renkaat ollu nyt 3 talvea ja vaunun 2, nastoja tallella tasan 100%.
Varaston siivousta ja hyllyiksi vaihdoin keittiörempassa vapautuneet keittiön tasot. Olipa mukava laittaa pestyt renkaat säilöön siistimpään varastoon. No täällä se on tallessa. Sinähän voisit alkaa tuuraamaan erästä edesmennyttä mäkihyppysankaria ![]() Ehkä ei ole tarpeeksi iskevä ja toisaalta taas on turhan syvällinen. Odotettu, että lumet sulaa ja kusipäiset kelkkakuskit pysyy kotona. Ihan vaan tiedoksi mörrimöykylle, "muutaman" € ja NOK tuo Kilpisellekin nuo kelkkailijat. Ne vaeltajat mutustaa omia eväitään eivätkä pahemmin osallistu infran kustannuksiin. Autotalli siivottu loppuun, otsonointi ja moppaus lopuksi. Ei haise enää peräöljyt yms.
^^ Ilmeisesti niillä kusipäisillä kelkkailijoilla on eniten euroja. Toisena tulee ne säädylliset kelkkailijat. (Toivottavasti lapset ja lapsenlapset kuuluu tähän ryhmään, kaikki kun käyvät siellä napapiirin paremmalla puolen tänäkin talvena?)
Joo kyllä me retkeilijät ollaan niitä etelästä tuotujen kuivattujen eväiden syöjiä, ehkä yksi poronkäristys parissa viikossa. ![]() Tänäänkin oli päätointa, eli vaimon kuskausta. Noo sen takiahan minä tiisselin ostinkin. ^^ Ilmeisesti niillä kusipäisillä kelkkailijoilla on eniten euroja. Tätyyhän niitä olla. Eihän niitä muuten polttaisi, saamatta mitään tilalle. Järki ja eurot eivät tunnu kulkevan samassa kassissa,,, Tätyyhän niitä olla.Jotain ymmärrystä täytyy olla kun €urot on tienattu. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4684 4685 [4686] 4687 4688 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|