Ajeltu Castillo y Leoniin. Kova tuuli ulkona, ei grillata tänään.
Vaan ei grillata Suomessakaan vaan tehtiin 25-40 cm lumityöt.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4674 4675 [4676] 4677 4678 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Ajeltu Castillo y Leoniin. Kova tuuli ulkona, ei grillata tänään. Vaan ei grillata Suomessakaan vaan tehtiin 25-40 cm lumityöt. Vaan ei grillata Suomessakaan vaan tehtiin 25-40 cm lumityöt.Näin meillä myös. Kax tuntii mamman kans kolattiin. Aamulla kävin vajaan tunnin vesijuoksun et on tämänpäivän jumpat suoritettu. Nyt ehkä kuuma rommitoti. ![]() Lumitöitä kuntoilun kannalta, siis kolalla. Oli kyllä hyvin lähellä lankeemus koneapuvoiman käyttöönMulla oli hybridiä.. Kolalla etupiha ja terapiatraktorilla takapiha. Näyttäis, että pian saa taas mennä kolahommiin.
Mulla oli hybridiä.. Mulla myös. Ensin kolalla pieneen kasaan ja siitä lingolla penkan päälle. ![]() Juha Miedolla oli kunnon kola. Leveys 140 cm ja metallista tehty. Iltapäivälehdestä luin. Mulla oli hybridiä..Kyllä täälläkin otetaan koneet avuksi heti siinä kohtaa jos/kun alkaa mennä liian raskaaksi, sitä vartenhan ne on hankittu Jos olisi tuo 25 senttiä ollut suojalunta niin en olisi kolalla edes yrittänyt.Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4674 4675 [4676] 4677 4678 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|