Pyöräilty Viihdeuimalaan ja jälkiurheiluna laulettu kotosalla tunti karaokea🎤
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4654 4655 [4656] 4657 4658 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pyöräilty Viihdeuimalaan ja jälkiurheiluna laulettu kotosalla tunti karaokea🎤
Sähkötöitä koko päivän, valaisinta, pistorasioita, kytkimiä jne.
Sähkötöitä koko päivän, valaisinta, pistorasioita, kytkimiä jne.Toivottavasti tekijä on mahdollistettu alan töitä suorittamaan. Sähkötöitä koko päivän, valaisinta, pistorasioita, kytkimiä jne.Ja savun hälvettyä tarkistan kytkennän ![]() Vanhaa ooopelia kunnostettu vikalistan hakua varten.
![]() Toivottavasti tekijä on mahdollistettu alan töitä suorittamaan.Onhan hän tehnyt vaativampiakin hommia. Toivottavasti tekijä on mahdollistettu alan töitä suorittamaan. Meidän sähkötarkastaja iski taas! Haittaako se sinua? Jonkun pitää tämäkin homma tehdä. Täällä kun on paljon tein itse ja säästin- väkeä. Tähän kannattaa tutustua: https://tukes.fi/onnettomuudet/sahkokuolemat Haittaako se sinua? Ei haittaa mutta huvittaa! Miltei aina kun joku puhuu tekevänsä kaasu tai sähkötöitä niin joku tarkastaja huomauttaa ettei ilman lupia saa tehdä. Pitää varmaan tekijää tyhmänä! Ei sitä tarvii varmaan joka kerta huomauttaa!
Piruuttani heitin koukun foorumille ja heti tärppäsi. ![]() Urakointioikeudet omaava sähköteknikko oli toisena henkilönä. Piruuttani heitin koukun foorumille ja heti tärppäsi.Näin arvelinkin, jos sinä tai 99 sanotte jotakin niin tuo yksi puuttuu siihen heti. Piruuttani heitin koukun foorumille ja heti tärppäsi.Tuollaista minäkin uumoilin... Minä olen myös lähes kaikki johdot ja rasiat asentanut itse. Mitään koulutusta ei ole, mutta luvan omaava sähköinssi on selän takana seuraamassa ja tarkistamassa. Kristallipalloni on vuosihuollossa, enkä näin ollen päässyt näkemään asennushenkilökunta a. Samasta syystä en tiedä kenenkään sähköosaamista. Kirjoituksista voi hieman päätellä järkevyyttä. Siksi kommentoin K.E.V:n ilmoitukseen sähkötöistä.
Se on totta että asennus- ja kaapelointityön voi tehdä maallikkokin ammattilaisen ohjeistamana. Kytkentä- ja tarkastustyö on ammattilaisen tehtävä. Tarkastuksesta on tehtävä pöytäkirja. http://www.elepal.fi/marska/taloprojekti/pdf/Shkas_kotpk.pdf Se on totta että asennus- ja kaapelointityön voi tehdä maallikkokin ammattilaisen ohjeistamana. Kytkentä- ja tarkastustyö on ammattilaisen tehtävä. Tarkastuksesta on tehtävä pöytäkirja.Minulle on kyllä kerrottu, että oikeasti maallikko ei saa tehdä asennustöitä, vaikka ne ammattilainen tarkastaisikin... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4654 4655 [4656] 4657 4658 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|