Kyllä on poikamaista hätäilyä liikkeellä
jos meillä paistettais kinkku jo nyt niin ei siitä olis enää aattona mitään jäljellä 
jos meillä paistettais kinkku jo nyt niin ei siitä olis enää aattona mitään jäljellä 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4638 4639 [4640] 4641 4642 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kyllä on poikamaista hätäilyä liikkeellä
jos meillä paistettais kinkku jo nyt niin ei siitä olis enää aattona mitään jäljellä ![]() Kyllä on poikamaista hätäilyä liikkeelläSitten ostetaan toinen ![]() Kaksi on ostettu ja syöty, sitten vaan kolmas peliin. [/quote] Kävin parturissa Sun pitää sitten vaihtaa kuva... ![]() Kinkku meni just uuniin. Motonetin uudenuutukaisen paistomittarin anturin kera.
Parempi lienee, että kaikki ei paistele kinkkujaan samaan aikaan. Ainakaan sähköllä. Tai sitten ei. Sun pitää sitten vaihtaa kuva...Vaihdettu
Käytiin kausipaikalla lumi hommissa. Olihan tuota ihanaa valkoista lunta tullutkin. Sitten söimmä kotona joulukinkkua ja hedelmäsalattia.
![]() Käytiin kausipaikalla lumi hommissa. Olihan tuota ihanaa valkoista lunta tullutkin. Sitten söimmä kotona joulukinkkua ja hedelmäsalattia.Kävimme pihasaunassa, olihan tuota vettä tullut, kaivelin ojia. Laitoin kinkun pussiin huomista varten. Itte kun tekee niin muotoon leikkauskin onnistuuNo toi on helppo hoitoinen, mutta tohon vielä lähde, harmaantukoon hiukset ja karatkoon ohimo. Ei mun tukan ajelussa montaa minsaa mennyt, ihan hyvälle tunti palkalle parturi pääsi. No 15 € jouduin tuostakin ilosta rahaa antamaan. No toi on helppo hoitoinen, mutta tohon vielä lähde, harmaantukoon hiukset ja karatkoon ohimo. Ei mun tukan ajelussa montaa minsaa mennyt, ihan hyvälle tunti palkalle parturi pääsi. No 15 € jouduin tuostakin ilosta rahaa antamaan.Minä olin eilen parturissa... Pariin milliin pyysin leikkaamaan, kuten jo vuosikausia on ollut tapana. Hinta on vakio 5 € ja kuitilla. Tuolla hintaa en kyllä kehtaa kotona parturoida. Tyhjä lato ja niin...
Haettu kaupasta muutama 100g valmiskinkkua. Saa tammikuussa syödä muutakin eläinperäistä kuin sianlihaa. Itte kun tekee niin muotoon leikkauskin onnistuuMITÄ SAMPPOOTA KÄYTÄT NYT ,vai parta vaahtoa? Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4638 4639 [4640] 4641 4642 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|