Kaivoin haudan ja hautasin rakkaan perheenjäsenen 😢

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4615 4616 [4617] 4618 4619 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kaivoin haudan ja hautasin rakkaan perheenjäsenen 😢 ![]() Kaivoin haudan ja hautasin rakkaan perheenjäsenen 😢Muistanko väärin jos väitän, että tuo oli nuori vielä. Ikävää, oli ikä mikä vaan Muistanko väärin jos väitän, että tuo oli nuori vielä. Ikävää, oli ikä mikä vaan Olihan se vielä nuori Cottoniksi, kesäkuussa täytti 10v. Mutta tuo koira oli moneen kertaan jo jatkoajalla, kun eka raju suolistotulehdus oli lokakuussa 2013 ja senjälkeen käytiin useamman kerran kuoleman porteilla. Tasan vuosi sitten oli haimatulehdus ja maalis-huhtikuun vaihteessa maksatulehdus (maksa-arvo yli 900) ja niistäkin silloin selvittiin. Nyt koira oli taas koko yön kipeä ja oireet viittasi täysin noihin edellisiin, niin päätimme ettei Milon tarvii enää kärsiä 😢 Olihan se vielä nuori Cottoniksi, kesäkuussa täytti 10v.Oikea, mutta varmasti raskas päätös! Nämä on niitä viimeisiä palveluja ystävälle. Ajettu auto laivaan....
Aukastu uusvanha kone, HP EliteBook,minkähänlainen hiiri tähän pitäs liittää, ehdotuksia ?
Helppo käyttönen pitäs olla, kun kone menee kunhan saan varustuksen ja ohjelmat kuntoon vammaiselle käyttöön. Ompa vaikeaa kirjoittaa suomalaisella qwertillä ![]() Aukastu uusvanha kone, HP EliteBook,minkähänlainen hiiri tähän pitäs liittää, ehdotuksia ?Ihan normi langaton tai bt-toiminen. Jollekin jolla motorisia tai muita vaivoja on erikoiset hiiret hankalampia. Itse en käytä kannettavassa kuin tasohiirtä. Pällistelty pihalle tuotua XJ Cherokee Jeeppiä.
Kaivoin haudan ja hautasin rakkaan perheenjäsenen 😢 Kun olin kolme koiraani haudannut, koira harrastukseni päättyi siihen. :'( Kun koiran ottaa, pitää varautua siihen ettei se elä ikuisesti. Joskus joutuu olemaan aktiivinen eläimen poislähdössä.
4 eläinhautaa on metsässä. Nyt taloudessa 8:n kuukautinen hölmö koiraeläin. Kun olin kolme koiraani haudannut, koira harrastukseni päättyi siihen. :'( Äläpä vielä sano noin jyrkästi! Yhtä monta olen joutunut. On ne vaan niin hyviä kavareita.... En kyllä pentua jaksa enää mut jos jostain löytyisi koulutettu? Kun olin kolme koiraani haudannut, koira harrastukseni päättyi siihen. :'(Siksi en ole ottanut ensimmäistäkään kun olen vierestä seurannut sitä surua kun lasten koirat on haudattu. ilo koirista on silti suurempaa kuin suru niiden kuolemasta. Tietenkin se suru tiivistyy lyhyeämpään aikaan niin tuntuu siksi voimakkaammalta.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4615 4616 [4617] 4618 4619 ... 5000 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|