Niinpä kyllähän esim twitch, discord, reddit, tai vaikka tiktok olisi ajankohtaisempi.
Varmaan nekin jotain kakarakanavia?

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4587 4588 [4589] 4590 4591 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Niinpä kyllähän esim twitch, discord, reddit, tai vaikka tiktok olisi ajankohtaisempi. Varmaan nekin jotain kakarakanavia? ![]()
Aloitin puiden ajon mönkijällä liiteriin. On vaan hiukan hidasta kun joudun pitämään lataustaukoja. Akku on sen verran huono, että ei ehdi latautumaan n. 30 metrin edestakaisella matkalla.
On Hymerillä merkkikerho ja olin jäsenenä FB-ryhmässäkin. Kunnes heitettiin ulos kun en ollut jäsen. Enkä halunnut ruveta.
FB-sivujen jäsenten sisällöntuotto oli mummojen omien naamakuvien postaamista. Jokunen ei jäsen tuotti sinne oikeaakin sisältöä. ![]() No se merkki kerho oli sisään lämpiävä, toinen parempi löytyy
Operaatiot tehty jo aiemmin, mutta tänään tuli koettua lopputulos..
![]() Sitten 80-luvun alun ei tullut moista sniiduiltua, mutta kun viidenkympin vollen alusettiä raaskinut purkaa ja heittää kumeja pois. Liki joka nastasta (>90%) oli kärki poissa. Muuten olivat helpot, mutta paras rengas, jossa pintaa n. 8mm, siitä sai kaivella tosissaan. Viety vaunu talvisäilöön Huiskulaan. Talvisäilytyskausi alkaa vasta lokakuun alussa joten joutuu maksamaan yhden kuukauden ylimääräistä mistä onneksi -50% ale.
Kävin kokeilemassa taas venettä, ei toimi vieläkään. Kulkee jo vähän soutuvenettä nopeammin. Ei ota vesillä kierroksis. Lähtee hyvin käyntiin, käy tasaseen mutta kun laittaa vaihteen niin eipä kulje. Vapaalla ottaa hetken täydet kierrokset mutta sitten alkaa pätkimään, vähän hellittää kaasua niin käy ja kukkuu.
Kävin kokeilemassa taas venettä, ei toimi vieläkään. Kulkee jo vähän soutuvenettä nopeammin. Ei ota vesillä kierroksis. En ole tarkasti seurannut.... ![]() Mutta kurkistapa sylinteriin. Korjasimme viime kesänä yhden koneen, joka oli päässyt lämpenemään. Sylinterinputki oli pyörähtänyt ja eihän se sitten käynyt kun tyhjäkäyntiä! Tänään-kin marjojen poimintaa.
![]() ![]() Ei ota vesillä kierroksis. Lähtee hyvin käyntiin, käy tasaseen mutta kun laittaa vaihteen niin eipä kulje. Vapaalla ottaa hetken täydet kierrokset mutta sitten alkaa pätkimään, vähän hellittää kaasua niin käy ja kukkuu.Onko mahdollista imuputkeen (mieluummin ilmanpuhdistin poistettuna) suihkuttaa start pilottia, silloin kun nikottelee? Saattaa mennä ylikieroksille, varo!! En ole tarkasti seurannut....No eipä mun taidot siihen riitä, purkaa kaasarin vielä kerran. Jos en keksi missä vika niin annan tuon pois ja ostan pienen matalan pulpettiveneen, joku vator 405 tms. Mutta kurkistapa sylinteriin. No eipä mun taidot siihen riitä, Hommaa sellainen 'tarkistuskamera', jonka voi liittää läppäriin. Tulpan reiästä kun työntää sisään, niin voi katsella.... No eipä mun taidot siihen riitä, purkaa kaasarin vielä kerran.Alottaisin kaasarin suuttimien/suutinkanavien puhdistuksesta. Tyhjäkäytisuutin lienee kunnossa, (Ei varmaa tietoa, oireenmukaista arvailua) Lipunmyynti kopissa aloitettu työt💪
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 4587 4588 [4589] 4590 4591 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|